Φαρμακείο Σεραφείμ Ζήκα - Ζωγράφου

Μια Μακρά Ιστορία...

Το Φαρμακείο αρχικά, το 1982, ιδρύθηκε και έλαβε άδεια λειτουργίας στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στην οδό Γρηγορίου Κουσίδη 56 στον Δήμο Ζωγράφου.

Στη συνέχεια, το Φεβρουάριο του 1984, αφού προηγουμένως ανακλήθηκε η άδεια λειτουργίας του, επανιδρύθηκε και επαναλειτούργησε στον Δήμο της Θήβας, στην οδό Επαμεινώνδα 63.

Το Σεπτέμβριο του 1996, μεταφέρθηκε σε ιδιόκτητο κατάστημα στο Εμπορικό Κέντρο Θήβας, στην οδό Επαμεινώνδα 12.

Το Νοέμβριο του 2007, μεταφέρθηκε σε νέο ιδιόκτητο κατάστημα, υπερδιπλάσιας επιφάνειας από το προηγούμενο, στην οδό Επαμεινώνδα 1.

Τέλος, το Νοέμβριο του 2013, το κατάστημα μεγάλωσε ακόμη περισσότερο με την προσθήκη δύο όμορων καταστημάτων και έκτοτε αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα, Ισόγειο και Υπόγειο από 270τ.μ. το κάθε επίπεδο.

Το Φαρμακείο βρίσκεται σε κεντρικό εμπορικό δρόμο της Θήβας, δίπλα στο Εμπορικό Κέντρο, την Εφορία και πλησίον του Δημαρχείου και των ΚΤΕΛ.

Τα ιδιωτικά ιατρεία βρίσκονται σε ακτίνα 250 και πλέον μέτρων και το είδος της πελατείας αντλείται από όλο το φάσμα επαγγελματικών δραστηριοτήτων, όπως: εργάτες, αγρότες, ελεύθεροι επαγγελματίες, καταστηματάρχες, Δημοτικοί Υπάλληλοι, Δημόσιοι και Τραπεζικοί Υπάλληλοι, μαθητές ,νέοι και νέες με αθλητικές δραστηριότητες κ.λ.π.

Φαρμακείο Σεραφείμ Ζήκα - Ζωγράφου

Ο Ανακαινισμένος Χώρος και τα Ποικίλα Τμήματα του

Το Φαρμακείο αναπτύσσεται σε δύο επίπεδα. Το Ισόγειο κατάστημα, επιφάνειας 270 τμ., περιλαμβάνει:

1. Το Φαρμακοπωλείο, με συρταριέρες, τρεις ξεχωριστούς πάγκους εξυπηρέτησης, τέσσερεις θέσεις εργασίας με ξεχωριστούς υπολογιστές και εκτυπωτές για κάθε θέση και πάγκο παραλαβής παραγγελιών.

2. Ξεχωριστό τμήμα ιατροτεχνολογικών προϊόντων, προϊόντων O.T.C και Μ.Υ.ΣΥ.ΦΑ.

3. Το εργαστήριο, επιφάνειας 25 τμ, προδιαγραφών GLPs , με δυνατότητα πραγματοποίησης κάθε φαρμακοτεχνικής εργασίας που απαιτείται κατά την εκτέλεση τόσο συνταγών συμβατικών αλλά και εναλλακτικών – συμπληρωματικών θεραπειών (ομοιοπαθητικών – φυτοθεραπευτικών) όπως επίσης και συνταγών καλλυντικών.

4. Ολοκληρωμένο τμήμα Δερμοκαλλυντικών, προϊόντων περιποίησης μαλλιών και σώματος με ξεχωριστή θέση εργασίας υποστηριζόμενη από υπολογιστή, εκτυπωτή και δερμοαναλυτή.

5. Ολοκληρωμένο τμήμα συμπληρωμάτων διατροφής και φυτικών καλλυντικών με δική του θέση εργασίας, υποστηριζόμενη από υπολογιστή και εκτυπωτή.

6. Ξεχωριστό τμήμα οδοντιατρικής φροντίδας.

7. Τμήμα ορθοπεδικών βοηθημάτων, ορθοπεδικών και ανατομικών υποδημάτων και προϊόντων περιποίησης ποδιών, υποστηριζόμενο από εσωτερικές βιτρίνες έκθεσης και προβολής υποδημάτων.

8. Πλήρες τμήμα βρεφικής και παιδικής φροντίδας καθώς και βρεφικών γαλάτων.

9. Ιδιαίτερο χώρο για παροχή πρώτων βοηθειών.

10. Δύο οθόνες προβολής προϊόντων και τμημάτων του φαρμακείου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην διαμόρφωση του φαρμακείου σε ένα σύγχρονο και σωστά επικοινωνιακά, συνέβαλε καθοριστικά η εταιρεία PIERRE FABRE, καθώς με τους έμπειρους merchandisers που διαθέτει, πραγματοποίησε πλήρη κατηγοριοποίηση και σήμανση των προϊόντων.

Η διαρρύθμιση του υπογείου, επίσης επιφάνειας 270 τμ., περιλαμβάνει:

1. Γραφείο και αίθουσα συνεδριάσεων που χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του έμψυχου δυναμικού και που υποστηρίζονται από τον απαραίτητο μηχανολογικό εξοπλισμό.

2. Δωμάτιο με ειδικές προδιαγραφές, υποστήριξης της καλής λειτουργίας και ασφάλειας του μηχανολογικού εξοπλισμού.

3. Αποθήκη ειδών συσκευασίας.

4. Αποθήκη φαρμάκων και βρεφικών γαλάτων.

5. Αποθήκη καλλυντικών και συμπληρωμάτων διατροφής, καθώς και προϊόντων παιδικής και οδοντιατρικής φροντίδας.

6. Υπόγειο κατάστημα - αποθήκη ορθοπεδικών ειδών, υποδημάτων καθώς και βοηθημάτων για ανακούφιση ποδιών.

Όλοι οι αποθηκευτικοί χώροι διαθέτουν το δικό τους πάγκο παραλαβής.

Το Ανθρώπινο Δυναμικό και η Συνεισφορά του στο Φαρμακείο

Το έμψυχο δυναμικό του φαρμακείου, έχει αναλάβει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και ευθύνες, παραλλήλως όμως, γνωρίζει πολύ καλά όλο το φάσμα δραστηριοτήτων της επιχείρησης.

Κατά σειρά πρόσληψης η ομάδα απαρτίζεται από:

Τη κυρία Ιακωβίδου που είναι υπεύθυνη εκτός από την εκτέλεση συνταγών και για τις καθημερινές παραγγελίες στις φαρμακαποθήκες που αφορούν φάρμακα και παραφάρμακα.

Επικουρικά και όποτε χρειαστεί, βοηθάει στους υπόλοιπους τομείς και κυρίως στο τμήμα καλλυντικών, καθώς επίσης και στις εργαστηριακές παρασκευές.

Η κυρία Φράγγου εκτός από την εκτέλεση συνταγών, είναι υπεύθυνη για τα τμήματα συμπληρωμάτων διατροφής, ορθοπεδικών ειδών καθώς επίσης και στον τομέα παρασκευής γαληνικών σκευασμάτων.

Η κυρία Δεμοίρου είναι αισθητικός, υπεύθυνη του τμήματος δερμοκαλλυντικών και φυτικών καλλυντικών.

Όμως, όποτε χρειαστεί βοηθάει στην εκτέλεση συνταγών αλλά και σε άλλους τομείς.

Και τέλος, η κυρία Νίκα είναι υπεύθυνη για την αποθήκη και τα υποδήματα, όποτε όμως απαιτηθεί, επικουρικά συνεισφέρει και σε άλλους τομείς.

Φαρμακείο Σεραφείμ Ζήκα - Ζωγράφου

Τον συντονισμό και την αρμονική λειτουργία όλων των τμημάτων έχει αναλάβει ο υπεύθυνος αδειούχος Φαρμακοποιός Σεραφείμ Ζήκας.

«Οι συναντήσεις εργασίας γίνονται σχεδόν σε καθημερινή βάση άλλα και πιο εκτενείς ανά τακτά χρονικά διαστήματα, με στόχο να κρατούν την ομάδα μας συντονισμένη αλλά και ψυχικά ενωμένη σε θέματα που αφορούν: την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, την καθαριότητα, τη καθημερινή τακτοποίηση και συντήρηση της ελκυστικής εικόνας του χώρου, την επιτυχή αντιμετώπιση των ελλείψεων προκειμένου να εξυπηρετούμε και τις πιο δύσκολες και απαιτητικές ανάγκες των πελατών μας, την αντιμετώπιση και βελτίωση των αδυναμιών μας, προσπαθώντας κάθε μέρα που περνάει να γινόμαστε καλύτεροι και την συνεχή προσπάθεια επιμόρφωσης μας, παρακολουθώντας σεμινάρια, είτε στον χώρο μας, είτε διαδικτυακά, είτε μεταβαίνοντας στην Αθήνα»

Φροντίζοντας μια Σύγχρονη Επιχείρηση

«Η οικονομική διαχείριση καθώς και η εμπορική πολιτική (πολιτική αγορών, πολιτική τιμών, παρακολούθηση αποτελεσμάτων, εκπόνηση πλάνων ανάπτυξης) γίνεται με την συνεργασία των στελεχών της advance pharmacies, μέτοχοι της οποίας είμαστε από το 2005» μας εξηγεί ο κ. Ζήκας.

«Στο πλαίσιο αυτό εντάσσονται και συνεργασίες με εταιρείες, οι οποίες οργανώνουν προωθητικές ενέργειες εβδομαδιαίας διάρκειας και διενεργούν events σε τακτά χρονικά διαστήματα, παρέχοντας κίνητρα ελκυστικότερων αγορών στον καταναλωτή.

Οι ενέργειες προώθησης, προβολής και διαφήμισης προϊόντων, γίνονται αποκλειστικά εντός του Φαρμακείου, χωρίς την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μακριά από αντιδεοντολογικές πρακτικές που προκαλούν και εντείνουν τον αθέμιτο ανταγωνισμό, μειώνοντας το κύρος του φαρμακοποιού και βλάπτοντας την εικόνα του στην κοινωνία».

Σχεδιάζοντας την Επιτυχία

«Αν υπάρχει ένα σημείο που μπορούμε να ξεχωρίσουμε και να χαρακτηρίσουμε ως δυνατό και σημείο της επιτυχίας μας, είναι ότι την επιτυχία δεν την αφήνουμε στην τύχη.

Η τύχη είναι θέμα τυχαίας ευκαιρίας, ενώ η επιτυχία είναι θέμα σχεδιασμού και προγραμματισμού!

Οι επιτυχημένοι δεν έχουν περισσότερες ευκαιρίες, δημιουργούν περισσότερες ευκαιρίες!

Στόχος και όραμα μας είναι η αδιάπτωτη προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης του ρόλου μας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών, αναβαθμίζοντας το κύρος του επαγγέλματός μας στην κοινωνία.

Ως ομάδα προσπαθούμε να υλοποιούμε ότι σχεδιάζουμε…, ότι αποφασίζουμε…, δεν είμαστε απ΄αυτούς που απλώς παρατηρούν τα πράγματα… ή που αναρωτιούνται τι συνέβη…., πάντα γνωρίζουμε ποιο είναι το επόμενο βήμα!»

Το Μέλλον μας: Προσαρμογή στα Νέα Δεδομένα

«Το Φαρμακείο στα σχεδόν τέσσερα χρόνια που η χώρα μας είναι στο μνημόνιο, δέχεται όπως και όλες οι κοινωνικές ομάδες τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης και της παρατεταμένης ύφεσης.

Η φαρμακευτική δαπάνη των περίπου 5,2 δις του 2009 έχει σχεδόν υποτριπλασιαστεί, αφού ο στόχος για το 2014 είναι στα 2,0 δις και σ' αυτή τη δαπάνη δεν συμπεριλαμβάνονται τα ΦΥΚ που διακινούσαμε το 2009.

Τα δεκατέσσερα δελτία τιμών έχουν μειώσει τις τιμές των φαρμάκων περίπου κατά 60%.

Η μείωση του ποσοστού κέρδους, τα τρία rebates, η αύξηση της φορολογίας, η καθυστέρηση στις τρέχουσες πληρωμές, τα ληξιπρόθεσμα που ακόμα περιμένουμε …, η έλλειψη ρευστότητας ως αποτέλεσμα εκτός των άλλων και της πιστωτικής πολιτικής των εταιρειών, η αύξηση του αριθμού των φαρμακείων και η μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών, έχουν οδηγήσει πολλά φαρμακεία, στον Τειρεσία, σε κατασχέσεις, σε οικονομικό μαρασμό και τον κλάδο σε έντονο προβληματισμό ως προς την βιωσιμότητα του.

Όμως το Ελληνικό Φαρμακείο πρέπει και θα επιβιώσει.

Αυτό διασφαλίζεται από τον στενό δεσμό που υπάρχει μεταξύ φαρμακοποιού και ασθενή - πελάτη.

Αυτή τη σχέση πρέπει να εξελίσσουμε συνεχώς.

Τίποτε δεν γίνεται ερήμην της κοινωνίας.

Υπάρχει ανάγκη προσαρμογής στα νέα δεδομένα.

Σε συνθήκες κρίσης, ύφεσης και βίαιων αλλαγών απαιτείται προσαρμογή.

Όποιος δεν προσαρμόζεται «πεθαίνει»….

Ο χαρακτήρας του φαρμακείου αλλάζει και θα αλλάξει στο μέλλον ακόμη περισσότερο.

Ο Φαρμακοποιός εκτός από επαγγελματίας υγείας πρέπει να γίνει και σύγχρονος επιχειρηματίας.

Η εποχή της προστασίας που λειτουργούσαμε με αυτόματο πιλότο και που τα όποια λάθη δεν «κόστιζαν»… έχει περάσει ανεπιστρεπτί….!

Τα νέα δεδομένα αυτήν την ώρα υπαγορεύουν συμμαχίες.

Συμμαχίες στο μέγεθος και στο αντικείμενο προς πώληση.

Χρειάζεται εμπλουτισμός της ύλης και δυνατά επιχειρηματικά σχήματα.

Προτείνω λοιπόν να ξεχάσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται το παρελθόν και να κοιτάξουμε μπροστά.

Το μέλλον δεν περιμένει.

Από εμάς εξαρτάται.

Με πυξίδα την πίστη, την ελπίδα, την αισιοδοξία, τη δουλειά και κυρίως την αγάπη σ' αυτό που κάνουμε, θα καταφέρουμε να χτίσουμε ένα σύγχρονο φαρμακείο που θα είναι πιο μπροστά από τις ανάγκες της κοινωνίας.

Είναι ευθύνη και υποχρέωση μας να τα καταφέρουμε και θα τα καταφέρουμε».

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.