Τι Αναζητά Ο Πελάτης από τo Φαρμακείο;

THN Αξιοπιστία:

Η δυνατότητα να προσφέρει το φαρμακείο προϊόντα και υπηρεσίες υγείας με ακρίβεια, χωρίς λάθη και αμεσότητα.

THN Ασφάλεια:

Η γνώση, η ευγένεια, η εμπιστοσύνη, η σιγουριά και ο επαγγελματισμός που αποπνέουν ο φαρμακοποιός και οι εργαζόμενοι στο φαρμακείο του.

THN Κατανόηση:

Ο βαθμός φροντίδας και η προσωπική ενασχόληση, τόσο του φαρμακοποιού όσο και της ομάδας του με τον πελάτη.

THN Ανταπόκριση:

Τι Αναζητά Ο Πελάτης

Η προθυμία για παροχή βοήθειας στον πελάτη, χωρίς καθυστερήσεις και με αποτελεσματικότητα.

TH Σύγχρονη Eικόνα:

Οι εγκαταστάσεις, ο χώρος και η διαμόρφωσή του, η προσέγγιση στα ράφια, τα χρώματα, ο εξοπλισμός, η εμφάνιση του προσωπικού, το επικοινωνιακό – διαφημιστικό υλικό και οι προβολές παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Πολλές φορές, υπάρχει «απόσταση» μεταξύ της ποιότητας της υπηρεσίας, που περιμένει να δεχτεί ο πελάτης και εκείνης που τελικά λαμβάνει.

Έτσι εύλογα επιλέγει κάποιο γειτονικό φαρμακείο για την κάλυψη των αναγκών του!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.