Πιστότητα Πελάτη

Η πιστότητα είναι μία κατάσταση του μυαλού!

Από εμπορικής πλευράς, η πιστότητα σας βοηθάει στο να αυξήσετε το μερίδιό σας στην αγορά, αυξάνει το συνεχές «πατρονάρισμα» και τις παροχές

Εντούτοις, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι για να καλλιεργήσουμε την πιστότητα, χρειάζεται μια συναισθηματική σύνδεση που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, άνεση, κατανόηση, συγχώρεση, προσκόλληση και υπερηφάνεια - ένας συναισθηματικός δεσμός.

Υγεία και Ομορφιά

Η πιστότητα των πελατών είναι καθαρά μία λειτουργία της υποκειμενικής αντίληψης του πελάτη σχετικά με την αξία που του παρέχεται, βασιζόμενη ανάλογα σε αυτό που χρειάζονται και επιθυμούν την κάθε δεδομένη χρονική στιγμή.

Πρόκειται για μία ΑΝΤΙΛΗΨΗ, βασισμένη στην εμπειρία!

Θα χρειαστεί λοιπόν, να δημιουργήσετε «εμπειρίες» στο φαρμακείο σας που να αξίζει κάποιος να επιστρέψει για αυτές.
Mε τους νέους πελάτες να γίνονται όλο και πιο απαιτητικοί και πιο δαπανηρό το να τους αποκτήσει κανείς, γιατί να μην επικεντρωθείτε στους τρεις τρόπους για να αυξήσετε τα κέρδη της επιχείρησής σας μέσω της πιστότητας;

Επικαιρότητα, Συχνότητα και Νομισματικότητα (Ο τύπος RFM)

  •  Αύξηση του αριθμού των πελατών που συνεργάζεστε.
  •  Αύξηση του μέσου όρου ευρώ ανά πώληση.
  •  Αύξηση της συχνότητας που «κάνετε δουλειές» με τους πελάτες σας. Αυξάνοντας έναν ή δύο από τους τομείς που συνεργάζεστε με τους πελάτες σας, θα αποφέρει σημαντική γραμμική αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεών σας.

Μία αύξηση και στους τρεις τομείς θα αποφέρει σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεών σας.

Για να διπλασιάσετε τις πωλήσεις σας, απαιτείται μόνο μία αύξηση της τάξεως του 25% και στους τρείς κρίσιμους τομείς.

Για να υπερτριπλασιάσετε τις πωλήσεις σας, απαιτείται μόνο μία αύξηση της τάξεως του 50% και στους τρείς κρίσιμους αυτούς τομείς!

Υπάρχουν πολλά οφέλη για το Φαρμακείο σας - όταν επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη ενός προγράμματος εμπορίας βασισμένο στην πιστότητα:

  •  Οι πιστοί πελάτες συνήθως ξοδεύουν και περισσότερο.
  •  Αποτελούν ένα ρεύμα κερδών με την πάροδο του χρόνου. Ακόμη και σε δύσκολους καιρούς, οι πιστοί πελάτες εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν την πιο κερδοφόρα κατηγορία σας.
  •  Οι πιστοί πελάτες κοστίζουν λιγότερο για να εξυπηρετηθούν.
  •  Το προσωπικό σας είναι εξοικειωμένο με αυτούς και έχουν περασμένο το ιστορικό τους στο αρχείο.

Μακροπρόθεσμα, οι πελάτες μαθαίνουν συχνά "το πρόγραμμά" σας και είναι πρόθυμοι να αυτοεξυπηρετηθούν.

Αυτό βοηθά στη μείωση των εξόδων σας προκειμένου να τους εξυπηρετήσετε.

  •  Οι πιστοί πελάτες είναι λιγότερο «ευαίσθητοι» σε ότι αφορά τις τιμές, εφ 'όσον τους παρέχετε άλλες υπηρεσίες αξίας και είστε ανταγωνιστικοί σε λογικά πλαίσια.

Οι πελάτες σας είναι ήδη εξοικειωμένοι με εσάς, τους αρέσει να συνεργάζονται μαζί σας.

Η τιμή είναι ένα σημαντικό στοιχείο του προϊόντος, τώρα περισσότερο από ποτέ, αλλά δεν αποτελεί και την μοναδική μεταβλητή για τους πελάτες.

  •  Οι πιστοί πελάτες είναι πιο επιεικείς.

Ας το παραδεχτούμε, έχετε δημιουργήσει ένα «συναισθηματικό τραπεζικό λογαριασμό» μαζί τους με την πάροδο του χρόνου.
Τα επίπεδα ανοχής μαζί σας θα είναι μεγαλύτερα από ό, τι θα είναι με τους άλλους.

Ας ελπίσουμε ότι έχετε αποδείξει πως εργάζεστε προς όφελός τους και ενδιαφέρεστε για τις ανάγκες τους.

  •  Οι πιστοί πελάτες έχουν μεγαλύτερη δυνατότητα κέρδους. Οι νέοι πελάτες συχνά θα πρέπει να δελεαστούν με εκπτώσεις στις τιμές και άλλα κίνητρα.

Το "break- even" σε αυτούς τους νέους πελάτες, μπορεί να μετρηθεί κατά τη διάρκεια μιας μακρύτερης χρονικής περιόδου.

  •  Οι πιστοί πελάτες είναι πιο πιθανό να πληρώσουν την πλήρη τιμή του προϊόντος και η απόδοση της επένδυσης είναι ταχύτερη. Η απόκτηση πελατών χωρίς το δέλεαρ των εκπτώσεων θα αποφέρει πιο πιστούς πελάτες.

Διαφορετικά "εκπαιδεύετε" τους πελάτες σας να αναμένουν από εσάς ειδικές εκπτώσεις.

  •  Οι πιστοί πελάτες σας βοηθούν να βελτιώσετε το Φαρμακείο σας. Θα σας δώσουν ανατροφοδότηση σχετικά με τα πράγματα που δε λειτουργούν, θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις διαδικασίες σας, και αν τους ζητηθεί, θα σας ενημερώσουν με το τι μπορεί να χρειαστεί στο μέλλον.

Αυτοί είναι οι πιο αποδοτικοί "σύμβουλοι" που θα μπορούσατε να μιλήσετε. Αυτός είναι ο λόγος που οι online και offline έρευνες είναι τόσο ζωτικής σημασίας για τη μελλοντική επιτυχία της επιχείρησής σας.

Για να μεγαλώσετε άμεσα την κερδοφορία του Φαρμακείου σας ...

Ψάξτε για τις πιο κερδοφόρες σχέσεις!

Διότι, οι πελάτες που αναζητούμε να συνεργαστούμε θα πρέπει να προσφέρουν την καλύτερη «πρόταση αξίας» και να αποδίδουν την καλύτερη εμπειρία - αυτό που μπορεί να χαρακτηριστεί ως «ΦΡΟΝΤΙΔΑ» ή «ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ».

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.