Η Συμβολή του CRM στην Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Εφαρμόζοντας το CRM (Customer Relationship Managemenet) ο Φαρμακοποιός έχει τη δυνατότητα να συγκεντρώνει πολλά δεδομένα για τον πελάτη.

Με αυτά τα δεδομένα π.χ. φάρμακα που παίρνει ο ασθενής, καλλυντικά που προτιμά, τύπο δέρματος, φύλο, ηλικία κτλ. θα μπορεί να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα.

Με βάση αυτά τα συμπεράσματα θα είναι σε θέση να γνωρίζει σε ποιους πελάτες αξίζει να αφοσιωθεί περισσότερος χρόνος ή αξίζει να προσφερθούν κάποιες εκπτώσεις ή ειδικά bonus.

Με αυτό τον τρόπο επιδιώκεται οι σημαντικοί πελάτες να ενδυναμώσουν τη σχέση τους με το φαρμακείο και να γίνουν περισσότερο πιστοί.

CRM

Τα δεδομένα που συλλέγονται με ένα σύστημα CRM, θα είναι διαθέσιμα πάντα και σε κάθε μέλος του προσωπικού του φαρμακείου. Έτσι, ο Φαρμακοποιός και οι υπάλληλοι του φαρμακείου, θα είναι σε θέση να φανούν αντάξιοι των απαιτήσεων των πελατών ασθενών, που επιθυμούν να θυμούνται οι πρώτοι τα φάρμακα που συνηθίζουν να παίρνουν, το ιστορικό ασθενειών τους και τις προτιμήσεις τους.

Με όπλο το CRM το προσωπικό του φαρμακείου όχι μόνο θα μπορεί να γνωρίζει κάθε στιγμή τις αλληλεπιδράσεις του πελάτη-ασθενή με το φαρμακείο, αλλά θα μπορεί να τον ξαφνιάσει ευχάριστα, παρέχοντας ποιοτικές συμβουλές υγείας γύρω από:

Α. Τυχόν αλληλεπιδράσεις με άλλα φάρμακα που λαμβάνονται ταυτόχρονα.

Β. Τυχόν αλληλεπιδράσεις με την τροφή.

Γ. Την εκάστοτε πάθηση και το σωστό τρόπο αντιμετώπισής της.

Το CRM θα δίνει τη δυνατότητα στο φαρμακείο να επικοινωνεί με τον πελάτη στο σωστό χρόνο και να προτείνει προϊόντα που να αντιστοιχούν στις ανάγκες του.

Με σωστή επεξεργασία των δεδομένων των πωλήσεων θα είναι δυνατή η εύρεση των προϊόντων που αγοράζονται συνήθως μαζί, πχ αντιβίωση και βιταμίνες και με βάση τα συμπεράσματα που θα εξαχθούν να ενισχυθεί η συμπληρωματική πώληση.

Οι πελάτες του φαρμακείου με τη βοήθεια του CRM θα μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε μεγάλες ομάδες ανάλογα με την πάθησή τους πχ διαβητικοί, υπερτασικοί, αλλεργικοί και άλλες.

Στη συνέχεια θα μπορούν να οργανωθούν εκστρατείες ενημέρωσης των πελατών με π.χ ενημερωτικά φυλλάδια για τις παθήσεις ή τις ιδιαίτερές τους ανάγκες και για τον τρόπο ζωής που ταιριάζει σε αυτές.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.