Ομαδικό Πνεύμα για Καλύτερες Πωλήσεις

Χρησιμοποιώντας τις πιο απλές μεθόδους μέχρι τις πιο εξελιγμένες του σύγχρονου marketing, η ενεργοποίηση των πωλήσεων είναι πάνω απ’ όλα μια υπόθεση διάθεσης και θέλησης των ατόμων μιας επιχείρησης.

Όταν όλη η ομάδα του Φαρμακείου εργάζεται καθημερινά για έναν κοινό σκοπό, για έναν κοινό στόχο, το αντίκτυπο στην αύξηση των πωλήσεων είναι αναμφισβήτητο!

Η Κατερίνα, η Μαρία, ο Κώστας…

Όποια και αν είναι η αρμοδιότητα κάθε ατόμου της ομάδας (από το φαρμακοποιό και τους συνεργάτες της ομάδας του), αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να μοιράζονται το ίδιο πάθος και να υιοθετούν τις ίδιες προκλήσεις.

Πρέπει να δημιουργούν με όλα τα μέσα, πιστό πελατολόγιο στο φαρμακείο στηριζόμενοι κυρίως στη σωστή προσέγγιση και συμβουλή υγείας και στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη-ασθενή.

Αυτά τα δύο στοιχεία είναι τα πλέον σημαντικά για την αύξηση των πωλήσεων.

Χάρη στην ομαδική εργασία και το ομαδικό πνεύμα που εμφυσάται από τον ίδιο το Φρμακοποιό-Επιχειρηματία, τα θετικά αποτελέσματα είναι δεδομένα και φυσικά οι προσπάθειες επιβραβεύονται.

Η εμπειρία έδειξε ότι με θέληση και επαγγελματισμό σε κάθε προσπάθεια, αλλά και με φαντασία και ενθουσιασμό απ’ όλα τα άτομα της ομάδας μπορούμε να κατακτήσουμε το βουνό!

Αναμφισβήτητα η συμβουλευτική προσέγγιση της ομάδας του Φαρμακείου προς τον πελάτη-ασθενή είναι ένα σημαντικό ατού και μια υπηρεσία προστιθεμένης αξίας που δημιουργεί πιστό πελατολόγιο, αναδεικνύει την επιστημονική εικόνα του Φαρμακείου και κατ’ επέκταση αυξάνει τις πωλήσεις.

Ομαδική Εργασία

Για να «τολμήσει» όμως κάποιος να συμβουλεύσει τον πελάτη πρέπει να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση όχι μόνο στα προϊόντα, φάρμακα ή παραφάρμακα και στις παθήσεις που τα συνοδεύουν, αλλά και σε τεχνικές επικοινωνίας συμβούλου/ασθενή.

Η πιο σημαντική ενέργεια εδώ είναι να ανοίξουμε το διάλογο με ερωτήσεις και να ακούσουμε τον ασθενή ή μη ασθενή πελάτη μας.

Το «να ακούσουμε τον πελάτη» και να επεξεργαστούμε τα στοιχεία και τους δείκτες που μας δίνει, θα επιτρέψει στη συνέχεια να διαμορφώσουμε την λεκτική μας επικοινωνία πάνω στο αναζητούμενο από αυτόν όφελος.

Αυτή η τόσο σημαντική ενέργεια θα δημιουργήσει μια σχέση εμπιστοσύνης πριν ακόμη του προτείνουμε μία λύση. Στη φάση δε της πρότασης προϊόντος, προσοχή η προσέγγισή μας να είναι απλά συμβουλευτική, με ενδιαφέρον για το πρόβλημά του και όχι πιεστική για αγορά.

Δείχνοντας ενδιαφέρον στον πελάτη τον κάνουμε να αισθανθεί σημαντικός, ότι τον ακούσαμε ενεργά, τον καταλάβαμε και ότι η ακόλουθη πρότασή μας σε προϊόν ή σε συνδυαστικά, συμπληρωματικά προϊόντα είναι για το όφελος της υγείας του ή της ομορφιάς του.

Και ας μη ξεχνάτε βέβαια ότι πουλάμε καλά αυτό που γνωρίζουμε καλά!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.