Το Προφίλ του Καταναλωτή στα Συμπληρώματα Διατροφής

Υπάρχουν παραπάνω από ένα προφίλ καταναλωτή, αφού το εύρος της αγοράς είναι ιδιαίτερα μεγάλο.

Υπάρχουν καταναλωτές, που θα αγοράσουν ένα προϊόν ευκαιριακά και με συγκεκριμένο στόχο – όπως τα προϊόντα για τα μαλλιά, κάποια πολυβιταμίνη για αύξηση ενέργειας, ένα συμπλήρωμα που μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση του σωματικού βάρους κ.λπ.

Παράλληλα, μεγάλο μερίδιο της αγοράς αποτελούν και οι καταναλωτές που θα χρησιμοποιήσουν κάποιο συμπλήρωμα μετά από την παραίνεση του γιατρού ή του φαρμακοποιού τους.

Προφίλ Καταναλωτή

Ωστόσο όμως στην πλειονότητα του, το καταναλωτικό κοινό που αναζητά συστηματικά λύσεις στα φυσικά συμπληρώματα διατροφής συγκεκριμένα, είναι ένα κοινό ενημερωμένο σχετικά με τα οφέλη των συμπληρωμάτων διατροφής στη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού του.

Έχει πλήρη οικολογική συνείδηση, δίνει έμφαση στην πρόληψη, ασκείται, φροντίζει τη διατροφή του επιλέγοντας βιολογικά και φυσικά προϊόντα και μεριμνά για τη σωματική και πνευματική ευεξία του.

Ο φαρμακοποιός πρέπει πρωτίστως να είναι πλήρως ενημερωμένος σχετικά με τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην αγορά των συμπληρωμάτων διατροφής και ειδικά γι’ αυτά που διαθέτει μέσα από το φαρμακείο του.

Είναι απαραίτητο ο φαρμακοποιός να γνωρίζει τις εταιρείες, τις κατηγορίες των προϊόντων που διαθέτουν, τα βασικά χαρακτηριστικά τους, τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματά τους αναφορικά με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούν, την συσκευασία τους, την επιστημονική τους κατάρτιση, την εξυπηρέτηση και υποστήριξη που παρέχουν στους φαρμακοποιούς-πελάτες τους.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.