Πως να Αυξήσετε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, ώστε να καταλάβετε τη λειτουργία και να πάρετε πληροφορίες από τις οποίες θα βγάλετε χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε το ηλεκτρονικό Φαρμακείο σας, είναι να παρακολουθείτε τις μετρήσεις (traffic, conversion, rate, κλπ).

Οι διαχειριστές e-shop θα σας πουν ότι στις μετρήσεις το πιο σημαντικό στοιχείο ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η Μέση Αξία Παραγγελίας (Average Order Value, AOV).

Πως να Αυξήσετε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας

Πώς όμως θα υπολογίσετε την AOV;

Είναι πολύ απλό.

Η AOV προκύπτει από μια διαίρεση: διαιρούμε τα συνολικά έσοδα με τον συνολικό αριθμό των παραγγελιών, βρίσκοντας έτσι πόσα χρήματα ξοδεύει ο μέσος πελάτης για μια παραγγελία.

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες τακτικές για να αυξήσετε την AOV;

• Up-Sell (μεγιστοποίηση της αξίας της πώλησης)

• Cross Sell (συνδυαστική πώληση)

• Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες πάνω από ένα προκαθορισμένο ποσό

• Δυνατότητα επιστροφής χρημάτων

• Παροχή έκπτωσης για συγκεκριμένες παραγγελίες

Οι παραπάνω είναι οι πλέον δοκιμασμένες πρακτικές που οδηγούν στην αύξηση της Μέσης Αξίας της Παραγγελίας (AOV).

Η Έκπτωση στους Νέους Πελάτες

Μπορείτε να φανταστείτε καλύτερο καλωσόρισμα για το νέο επισκέπτη σας από μια καλή προσφορά;

Έναν εκπτωτικό κωδικό ή δωρεάν μεταφορικά;

Όχι μόνο θα του κάνετε την καλύτερη δυνατή εντύπωση, αλλά είναι πάρα πολύ πιθανό να αγοράσει περισσότερα πράγματα απ’ ότι αρχικά σκόπευε, ώστε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την προσφορά.

Μεγαλύτερα έσοδα για εσάς και ο νέος πελάτης σας ευχαριστημένος με μία κίνηση: αυτό που λέμε win-win situation!

Δημιουργήστε Ένα Ειδικό Τμήμα Προσφορών

Είναι στη φύση των καταναλωτών να ψάχνουν για την καλύτερη δυνατή προσφορά.

Έτσι, όταν επισκέπτονται για πρώτη φορά ένα e-shop, ποιό θα είναι το πρώτο πράγμα για το οποίο θα ψάξουν;

Για τις προσφορές!

Βοηθήστε τους να τις βρουν πιο εύκολα, δημιουργώντας μια ενότητα με όλες τις προσφορές.

Μην ξεχάσετε να τοποθετήσετε την ενότητα αυτή στο menu του e-shop σας, ώστε να τραβάει αμέσως την προσοχή των επισκεπτών σας, όπως το παράδειγμα του Flipkart που έχει ένα OFFERS ZONE.

Προτάσεις για Αγορές

Τι άλλο αρέσει πολύ σε έναν πελάτη, εκτός από τις προσφορές;

Το να του δείχνετε προσοχή!

Ακολουθήστε το παράδειγμα του Amazon και προτείνετε στους πελάτες σας τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν ή τους είναι χρήσιμα.

Αυτό δεν απαιτεί από εσάς μαντικές ικανότητες: το ιστορικό των κινήσεων του πελάτη είναι ήδη στη διάθεσή σας.

Βρείτε τα προϊόντα που είναι πιθανό να του ανοίξουν την όρεξη για αγορές και στείλτε του ένα εξατομικευμένο newsletter που θα τον οδηγήσει πίσω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.

Μια πλατφόρμα marketing automation, όπως το HubSpot, θα σας λύσει τα χέρια στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Μαρτυρίες από Πελάτες

Έχουμε αναφερθεί πολλές φορές στη δύναμη των testimonials και ο λόγος είναι ότι πραγματικά προσθέτουν πόντους εμπιστοσύνης σε ένα e-shop.

Άλλωστε, μπορείτε να σκεφτείτε καλύτερο τρόπο από τις μαρτυρίες των υπαρχόντων πελατών, για να πείσετε τους επισκέπτες σας να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά;

Γι’ αυτό, προσθέστε τη δυνατότητα αξιολόγησης των προϊόντων του e-shop σας και παρακινήστε τους πελάτες να πούνε τη γνώμη τους και να μοιραστούν μαζί σας και με τους νέους πελάτες την αγοραστική εμπειρία τους.

Επιβράβευση Πελάτη

Η δημιουργία ενός προγράμματος επιβράβευσης για τους πελάτες είναι μια έξυπνη πρακτική, ειδικά για τους ιδιοκτήτες e-shop με καταναλωτικά προϊόντα ταχείας κατανάλωσης (π.χ. τρόφιμα).

Ανάλογα με το είδος της εταιρείας, το πρόγραμμα επιβράβευσης που θα σχεδιάσετε μπορεί να προσφέρει πόντους σε έναν πελάτη με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• όταν τα προϊόντα που αγοράζει ξεπερνούν μια συγκεκριμένη ποσότητα, π.χ. 10 πόντοι για αγορές άνω των 3 τεμαχίων.

• όταν η αξία των προϊόντων που αγοράζει ξεπερνά μία προκαθορισμένη τιμή, π.χ. 50 πόντοι για αγορές άνω των 50 ευρώ.

Αυτοί οι δωρεάν πόντοι θα μπορούν να εξαργυρωθούν μόνο στο checkout και δεν θα ισχύουν αν ο επισκέπτης εγκαταλείψει το καλάθι του.

Ακόμα, μπορείτε να προσφέρετε στους επισκέπτες σας ένα εκπτωτικό κουπόνι με την εγγραφή τους στο newsletter, δελεάζοντάς τους με αυτόν τον τρόπο να γεμίσουν το καλάθι τους.

Πως να Αυξήσετε τις Online Παραγγελίες του Φαρμακείου σας 2

Προσφορές σε περιορισμένο αριθμό προϊόντων ή με συγκεκριμένη χρονική ισχύ

Ποια είναι η συνηθισμένη αντίδραση ενός ανθρώπου όταν νιώθει ότι κάτι είναι επείγον;

Το να δράσει άμεσα.

Δημιουργήσετε αυτό το αίσθημα του επείγοντος και δείτε τη μέση αξία παραγγελίας να αυξάνεται, είτε βάζοντας σε προσφορά προϊόντα σε περιορισμένο αριθμό, είτε δημιουργώντας προσφορές που ισχύουν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως π.χ. ένα 24ωρο.

Βιάζεστε να εφαρμόσετε τις παραπάνω πρακτικές στο e-shop σας;

Πριν ξεκινήσετε, σας υπενθυμίζουμε ότι πρέπει να έχετε πάντα κατά νου τα παρακάτω:

• Κάντε συχνά A/B tests για να δείτε ποια πρακτική είναι πιο αποτελεσματική για τη δική σας επιχείρηση.

• Μπορείτε πάντα να συνδυάσετε αυτές τις πρακτικές για maximum αποτελέσματα.

• Μην το παρακάνετε με τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.