Η Αντιγήρανση και η Αξιοπιστία της Συμβουλής του Φαρμακοποιού

Είναι δεδομένο ότι τα δυνατά σημεία του φαρμακείου για τα προϊόντα ομορφιάς είναι η επιστημονική συμβουλή του φαρμακοποιού και της ομάδας του, η εικόνα αξιοπιστίας που έχει κτίσει, σαν κατάστημα υγείας και ομορφιάς και φυσικά η ασφάλεια και η πραγματική δράση σε βάθος των προϊόντων που διαθέτει.

Από την αντίθετη όμως μεριά ο περιορισμένος χώρος προβολής προϊόντων και συχνά ακατάλληλος για προϊόντα ομορφιάς κυρίως antiage, η έλλειψη χρόνου από μέρους του φαρμακοποιού και των ατόμων του πάγκου για να ασχοληθούν ενεργά με τον πελάτη και η έλλειψη γνώσεων εμπορικής προσέγγισης πελάτη και τεχνικών πωλήσεων, του κλέβουν μερίδια κυρίως από τα καταστήματα επιλεκτικής.

Καταστήματα, που προσελκύουν τον καταναλωτή λόγω του όμορφου & ευχάριστου χώρου τους, των εμπορικών τους τεχνικών, των ευκολιών πληρωμής, που διεγείρουν την αίσθηση του «ονείρου» που έχει κτίσει εδώ και χρόνια η βιομηχανία ομορφιάς.

Βέβαια υπάρχουν και οι ευκαιρίες για να αναπτύξουν μερικοί φαρμακοποιοί που θέλουν να ενεργοποιηθούν σε αυτή τη κατηγορία ομορφιάς, στηριζόμενοι σε αισιόδοξα ενδεικτικά μηνύματα της αγοράς όπου τα άτομα αναζητούν πραγματική δράση σε βάθος και καλή σχέση αποτελέσματος/ τιμής.

Εξ΄ άλλου οι εταιρείες - προμηθευτές είναι πρόθυμες να βοηθήσουν με αξιόλογες προωθητικές ενέργειες.

Η εφαρμογή λοιπόν των σύγχρονων κανόνων του σύγχρονου merchandizing και των τεχνικών επικοινωνίας (οπτικής & λεκτικής), αποτελούν τα μέσα, για να μετατραπεί το φαρμακείο από ένα χώρο αρρώστιας, σε ένα χώρο ζωής και υγείας, με προϊόντα και υπηρεσίες και για τη πρόληψη της γήρανσης του δέρματος, αλλά και για την αποτελεσματική της βελτίωση!

Η Επικοινωνία Πελάτη στην Αντιγήρανση

1. Ανακαλύψτε τις ανάγκες της επιδερμίδας της πελάτισσας αυτή την εποχή και προτείνετε λύσεις σύμφωνα με αυτές που εκείνη σας εκφράζει και όχι πάντα σύμφωνα με την ηλικία της

2. Ενημερωθείτε για τα νέα προϊόντα και τις νέες τεχνολογίες. Η καινοτομία πάντα συναρπάζει τον πελάτη!

3. Προτείνετε πάντα έναν ορό μετά την ηλικία των 40 και πριν από την εφαρμογή της κρέμας. Ο ορός λόγω της λεπτόρρευστης υφής του και των συμπυκνωμένων συστατικών του, εισχωρεί σε βαθύτερα στρώματα του δερμικού ιστού και αναδεικνύει παράλληλα και τη δράση της κρέμας που ακολουθεί.

4. Προτείνετε πάντα μια ολοκληρωμένη αγωγή επανόρθωσης για τα σημάδια της γήρανσης μαζί με μία αγωγή πρόληψης όπως η αντηλιακή και η αντιοξειδωτική προστασία όλο το χρόνο.

5. Αναδείξτε τη συμπληρωματική δράση των ειδικών συμπληρωμάτων διατροφής σε συνδυασμό με την καλλυντική αγωγή για καλύτερα αποτελέσματα.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.