Ριζικά ή Επιμέρους Ανανεώστε και Οργανώστε τον Χώρο στο Φαρμακείο σας

Δεδομένης της οικονομικής κρίσης των τελευταίων ετών και όσων αυτή έχει παρασύρει στο πέρασμα της, η ανανέωση – ανακαίνιση του χώρου σας είναι πιο απαραίτητη από ποτέ!

Σήμερα, ο καταναλωτής έχει πληθώρα επιλογών σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν , γι’ αυτό και η ανακαίνιση του χώρου σας έχει πρωταρχικό σκοπό να τον καταστήσει μοναδικό, να τον κάνει να ξεχωρίσει από τη «μάζα» παρόμοιων επιχειρήσεων.

Σίγουρα μια ανακαίνιση ολική ή επιμέρους, επιτρέπει στον φαρμακοποιό να αυξήσει τις πωλήσεις του ή ακόμα και να τις διατηρήσει σταθερές, αφού το οικονομικό πλαίσιο είναι πιο δύσκολο, το περιθώριο κέρδους για τα συνταγογραφούμενα φάρμακα μειώνεται και κατά συνέπεια πρέπει να αυξηθούν οι πωλήσεις των παραφαρμάκων, κάνοντας τον χώρο του φαρμακείου πιο ελκυστικό και πιο εμπορικό.

 Reconstruction

Είναι πολύ σημαντικό φυσικά, ο κάθε χώρος να έχει μια ταυτότητα.

Ο χαρακτήρας του χώρου ενός καταστήματος εισχωρεί στο υποσυνείδητο του περαστικού-υποψήφιου πελάτη, προσελκύοντας την προσοχή του, εξάπτοντας το ενδιαφέρον του να τον παρατηρήσει , να τον προσεγγίσει και εν τέλει να εισέλθει σε αυτόν για την αγορά προϊόντων.

Η Μερική Ανακαίνιση (Relooking) Δίνει Αξία σε Αυτό που ήδη Υπάρχει

Πρόκειται για μια γρήγορη και οικονομική λύση , αποτελεσματική όσον αφορά την ελκυστικότητα του αποτελέσματος.

Συνιστάται σε περιπτώσεις που ο χώρος μας απαιτεί να πραγματοποιηθούν ορισμένες εργασίες, αλλά χρειάζεται προσοχή, δεδομένου ότι η ανακαίνιση δεν περιορίζεται μόνο στη διακόσμηση.

Για τη βελτίωση της επαγγελματικής απόδοσης είναι πολύ σημαντικό στον χώρο να υπάρχει σύμπνοια, αρμόνια και ένα ολοκληρωμένο αισθητικά αποτέλεσμα.

Με λίγα λόγια ο χώρος πρέπει απαραίτητα να αποτελεί ένα αδιάρρηκτο σύνολο, να αποπνέει μια ολοκληρωμένη εικόνα.

Στόχος της μερικής ανακαίνισης είναι να δώσει αξία στα ήδη υπάρχοντα στοιχεία και να τα ενσωματώσει στην όποια νέα αλλαγή με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Έτσι το φαρμακείο σας θα δείχνει πιο όμορφο κι ευχάριστο χωρίς ριζικές αλλαγές στη διαρρύθμιση, με μια ανανέωση ίσως στον φωτισμό, ή ακόμα και με την προσθήκη νέων επίπλων.

Είναι δεδομένο πως μια ανανέωση στον χώρο επιδρά θετικά στην ψυχολογία των πελατών αλλά και της ομάδας του φαρμακείου.

Σύμφωνα με υπολογισμούς ειδικών, μια μερική ανακαίνιση στον χώρο μπορεί να επιτύχει αύξηση 5-10% στις πωλήσεις μιας επιχείρησης.

Ένας χώρος προσεγμένος, καλαίσθητος και καθαρός παρακινεί τον πελάτη να περάσει περισσότερο χρόνο σε αυτόν και κατά συνέπεια να αυξήσει το αγοραστικό του ταξίδι ανάμεσα στα προϊόντα.

Παράλληλα, τα άτομα του φαρμακείου νιώθουν ‘περήφανοι’ για τον χώρο που εργάζονται με αποτέλεσμα να γίνονται πιο εργατικοί και αποδοτικοί.

Ολική Ανακαίνιση για Ριζική Αλλαγή

Μια τέτοιου είδους ανακαίνιση προτείνεται σε φαρμακεία που θέλουν να αλλάξουν ριζικά , θέλουν να τοποθετηθούν διαφορετικά στην αγορά και να δημιουργήσουν ένα ευνοϊκό περιβάλλον που θα σχετίζεται με τη νέα ‘αποστολή’ του φαρμακοποιού, προτείνοντας ταυτόχρονα ανταγωνιστικές υπηρεσίες.

Σε αυτήν την κατηγορία συγκαταλέγονται ακόμα κι εκείνα τα φαρμακεία που θέλουν επί παραδείγματι να κάνουν μια προσθήκη χώρου ή να μεταφερθούν σε ένα νέο σημείο ή ακόμα και να εγκαταστήσουν στον ήδη υπάρχοντα χώρο έναν αυτόματο πωλητή φαρμάκων (robot).

Συνήθως τέτοιες εργασίες γίνονται περίπου στα 9 με 11 χρόνια λειτουργίας και η εμπειρία έχει δείξει ότι αν προβείτε σε μια ολική ανακαίνιση οι πωλήσεις του φαρμακείου σας μπορούν να αυξηθούν 15 - 25%.

 reconstruction

Πλάνο Δράσης

Για μια τέτοια λοιπόν εκτεταμένη ανακαίνιση καλό θα ήταν να ορίσετε ένα ‘budget’ που θα έχετε καταρτίσει προσεχτικά, συνυπολογίζοντας και τον χρόνο που απαιτείται για την απόσβεση της επένδυσης αυτής.

Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε εργασία θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ να απευθυνθείτε σε έναν ειδικό σύμβουλο αρχιτεκτονικής του χώρου, με πείρα σε κατασκευές κι ανακαινίσεις φαρμακείων, έτσι ώστε να σας προτείνει σχέδια προσαρμοσμένα στις επιθυμίες και τις ανάγκες σας.

Είναι πολύ σημαντικό για τον σύμβουλο – designer να αντιληφθεί την στρατηγική που θέλει να υιοθετήσει ο φαρμακοποιός.

Για παράδειγμα, ποιον τομέα θέλει να αναπτύξει ή αν θέλει να προσθέσει νέες σειρές παραφαρμακευτικών προϊόντων ή να δημιουργήσει ιδιαίτερους χώρους για την ανάπτυξη υπηρεσιών υγείας ή ομορφιάς (συμβουλευτική καμπίνα, καμπίνα αισθητικής περιποίησης, κ.λπ.).

Το επίπεδο της ικανοποίησης σας με τη διεκπεραίωση του έργου, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τον σύμβουλο – designer που θα επιλέξετε.

Ο σύμβουλος οφείλει να κάνει μια έρευνα αγοράς για να εξετάσει τον ανταγωνισμό στην περιοχή σας, ώστε να καταλάβει καλύτερα το περιβάλλον που βρίσκεται το φαρμακείο.

Το πώς θα υλοποιηθεί το project εξαρτάται από το αν υπάρχει εκεί γύρω ένα μεγάλο φαρμακείο ή αν η περιοχή βρίσκεται σε ανάπτυξη ή σε ύφεση.

Στη συνέχεια κι αφού υπολογιστούν οι παράμετροι αυτοί , συνδέεται η επιθυμία του φαρμακοποιού με τις δυνατότητες της τοπικής αγοράς και αναλύονται διεξοδικά όλα τα υπάρχοντα αδύνατα σημεία του φαρμακείου.

Άπαξ κι αποσαφηνιστούν τα παραπάνω, ο σύμβουλος είναι σε θέση να προτείνει λύσεις με σεβασμό πάντα στο budget του πελάτη.

Παρουσιάζεται αναλυτικά το πλάνο της ανακαίνισης, οι χρεώσεις, οι οποίες θα πρέπει να είναι ακριβείς, καθώς κι ένας ακριβής προγραμματισμός του χρόνου των εργασιών, πότε αρχίζουν και πότε θα ολοκληρωθούν, ώστε να γνωρίζει ο φαρμακοποιός αν θα χρειαστεί να κλείσει το φαρμακείο κάποιες ημέρες και ποιες ακριβώς.

Σημειώνεται πως με μια καλή οργάνωση το φαρμακείο θα μπορούσε να παραμείνει ανοιχτό στην πλειονότητα των περιπτώσεων.

Για αυτό, πέρα από το κόστος, η αμοιβαία εμπιστοσύνη σύμβουλου και φαρμακοποιού παραμένει η βάση μιας επιτυχημένης ανακαίνισης.

Πάντως, καλό είναι να έχετε στο μυαλό σας ότι οι πελάτες σας θα πρέπει να είναι ενήμεροι για τα σχέδια ανακαίνισης του φαρμακείου και τις ημερομηνίες υλοποίησης της.

Τα Tips μιας Eπιτυχημένης Aνακαίνισης

• Δεν θα πρέπει να κάνετε ανακαίνιση ή ανανέωση στον χώρο σας χωρίς την συμβουλή ειδικού, ιδιαίτερα όταν απαιτούνται γκρεμίσματα τοίχων και κατά συνέπεια απειλείται η στατικότητα του κτιρίου.

• Η ανακαίνιση θα σας στοιχίσει πολύ λιγότερα χρήματα αν την αναλάβει ένα οργανωμένο συνεργείο κάτω από την επίβλεψη πολιτικού μηχανικού, αρχιτέκτονα ή interior designer και ο λόγος είναι απλός: αυτοί γνωρίζουν καλά την αγορά υλικών και έχουν σωστά συνεργεία με αποτέλεσμα δουλειά χωρίς πειραματισμούς.

• Μια σωστή μελέτη θα σας εξασφαλίσει την ορθή αξιοποίηση του χώρου σας και ο νέος σχεδιασμός θα καλύψει όλες σας τις ανάγκες με οικονομικό, γρήγορο και σίγουρο τρόπο.

• Καλό θα ήταν να απαιτήσετε την υπογραφή συμφωνίας με όποιον επιλέξετε να αναλάβει την ανακαίνιση, πριν από την έναρξη των εργασιών.

• Με γνώμονα τα παραπάνω, τα οφέλη μιας ανακαίνισης είναι πολλά. Ο χώρος σας θα γίνει πιο λειτουργικός καλύπτοντας τις σύγχρονες ανάγκες, θα αντιμετωπίσετε τα χρόνια τεχνικά προβλήματα και θα εκμεταλλευτείτε έξυπνα τα τετραγωνικά σας κερδίζοντας επιπλέον χώρο.

• Η ανακαίνιση δεν πρέπει να προσφέρει μόνο οικονομική υπεραξία αλλά και αισθητική!

 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.