Η Προβολή και Η Προώθηση Αντηλιακών

Είναι πάντοτε η κατάλληλη εποχή για να προσεγγίσουμε τους πελάτες μας και να τους προτείνουμε αντηλιακά.

Μην ξεχνάμε πως σχεδόν όλοι θα τα αγοράσουν, είτε από το φαρμακείο μας ή το κατάστημα καλλυντικών ή ακόμα και το super market.

Στόχος μας είναι να στήσουμε μια ελκυστική προβολή, χωρίς να αμελήσουμε να προσεγγίσουμε τον πελάτη και να παρέχουμε σωστή συμβουλή για τις ανάγκες του, χωρίς να υπερβάλουμε, διατηρώντας πάντα το επιστημονικό μας κύρος.

Σε αυτό το σημείο εξ’ άλλου έρχεται να διαφοροποιηθεί το φαρμακείο, σε σχέση με τα υπόλοιπα κανάλια διανομής.

Ας "παίξουμε" λοιπόν με τρεις συνδυαστικές κινήσεις προβολής:

1. Η Βιτρίνα

Δημιουργούμε στην κεντρική μας βιτρίνα ένα θέμα σχετικό με τα αντηλιακά προϊόντα, είτε χρησιμοποιώντας τα έτοιμα θέματα προϊόντων που μας προσφέρουν οι εταιρίες του χώρου, είτε δημιουργώντας με φαντασία και μεράκι την δική μας προσωπική βιτρίνα.

Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά μαγαζιά διακόσμησης, από τα οποία μπορούμε να προμηθευτούμε τα κατάλληλα υλικά για καλοκαιρινά θέματα διακόσμησης.

2. Η Προβολή στο Χώρο Πώλησης

Σε κάποιο «ζεστό» σημείο (σημείο υψηλής αναγνωρησιμότητας) του εσωτερικού μας χώρου, στο ράφι ή τη γόνδολα προβολής που έχουμε για τα εποχιακά προϊόντα, ομαδοποιούμε όλα τα προϊόντα αυτής της κατηγορίας:

  • Αντηλιακά Προσώπου και Σώματος,
  • Παιδικά Αντηλιακά,
  • Συμπληρώματα Διατροφής και
  • Καλλυντικά Συμπληρώματα για το Μαύρισμα

Παράλληλα τοποθετούμε την κατάλληλη και έξυπνη σήμανση π.χ. «Θέλω να μαυρίσω!», «Θέλω τη σωστή προστασία από τον ήλιο για όλη την οικογένεια μου», κ.α.

Χρησιμοποιούμε τον α’ ενικό ώστε ο πελάτης να οικειοποιείτε πιο εύκολα το μήνυμά μας, διότι αντανακλά τις δικές του σκέψεις.., τα δικά του θέλω!

Αντηλιακά

Χρησιμοποιούμε παράλληλα τα ενημερωτικά φυλλάδια των εταιριών και τα δείγματα, δίνοντάς τα στους πελάτες μαζί με τις αγορές τους.

3. Η Επικοινωνία

Φροντίζουμε ώστε το προσωπικό, το οποίο θα αναλάβει να ενημερώνει και να εξυπηρετεί το κοινό, να έχει εκπαιδευτεί πλήρως στα αντηλιακά προϊόντα του φαρμακείου μας, για να μπορεί να ανταποκριθεί στην επικοινωνία με τον πελάτη.

Για αυτό τον σκοπό, μπορούν να αξιοποιηθούν τα εκπαιδευτικά σεμινάρια των εταιριών και τα ενημερωτικά τους έντυπα, η χρήση συγκεκριμένων τεχνικών πωλήσεων, το διάβασμα περιοδικών του χώρου ή και ομορφιάς που κάνουν αφιερώματα στα προϊόντα αυτά, καθώς και μια βόλτα στα καταστήματα του ανταγωνισμού, ώστε να δούμε τις τιμές, τα πλεονεκτήματα που προβάλλονται και τον τρόπο προώθησής τους και γενικά να πάρουμε ιδέες.

Μην αμελήσουμε στην επικοινωνία μας με τον πελάτη!

Α) Τη διερεύνηση των αναγκών του...

Ρωτάμε για τις καθημερινές του συνήθειες (π.χ. πόση ώρα εκτίθεται καθημερινά στον ήλιο, αν οδηγεί για πολλές ώρες ή αν η εργασία του είναι σε εξωτερικό χώρο).

Παράλληλα συμφωνούμε μαζί του για το φωτότυπό του και επαναδιατυπώνουμε τις ανάγκες του για αντηλιακή προστασία με στόχο να συμφωνήσει μαζί μας.

ΤΥΠΟΣ 1: Πολύ ανοιχτόχρωμο δέρμα. Δεν μαυρίζει ποτέ και είναι πολύ ευπαθές στα εγκαύματα. Τα άτομα αυτά έχουν ανοιχτόχρωμα μαλλιά, ξανθά ή κόκκινα και έχουν επίσης φακίδες.

ΤΥΠΟΣ 2: Ανοιχτόχρωμο δέρμα, ευπαθές στα εγκαύματα, μαυρίζει λίγο.

ΤΥΠΟΣ 3: Λιγότερο ευπαθές στα εγκαύματα δέρμα, μαυρίζει σταδιακά.

ΤΥΠΟΣ 4: Μέτριο στα εγκαύματα δέρμα, μαυρίζει πάντα λίγο, συνήθως λευκό με μέτρια μελάγχρωση.

ΤΥΠΟΣ 5: Δέρμα που σπάνια παθαίνει έγκαυμα και μαυρίζει πάντα. Μέτρια έως μεγάλη μελάγχρωση.

ΤΥΠΟΣ 6: Δέρμα το οποίο ποτέ δεν κοκκινίζει και μαυρίζει πολύ και γρήγορα. Σκουρόχρωμο δέρμα.

Β) Την απαραίτητα πρόταση για αντηλιακή προστασία:

  • Σε κάθε συνταγή φαρμάκων που περιέχει αντισυλληπτικά, αντικαταθλιπτικά, τετρακυκλίνες, Roaccutane ή άλλα φάρμακα και αλοιφές που προκαλούν συχνά φωτοευαισθησίες.
  • Αν ο γιατρός δεν έχει ήδη συνταγογραφήσει κάτι, φροντίζουμε να ενημερώσουμε τον πελάτη για την αναγκαιότητα χρήσης αντηλιακού και να επιλέξουμε μαζί του το κατάλληλο για τη δική του περίπτωση.
  • Σε κάθε πελάτη που αγοράζει καλλυντικά, ρωτάμε αν έχει ξεκινήσει την καθημερινή χρήση αντηλιακού και ενημερώνουμε για το πόσο απαραίτητη είναι όχι μόνο στην ύπαιθρο και την παραλία, αλλά και μέσα στην πόλη και το αυτοκίνητο.
  • Σε όλους τους πελάτες που έχουν παιδιά γνωστοποιούμε πως η επιλογή σωστού δείκτη προστασίας και προϊόντος μπορεί να μας γλυτώσει από δερματίτιδες, φωτοευαισθησίες και αλλεργικές αντιδράσεις, στο ευαίσθητο παιδικό δέρμα.
  • Τέλος σε κάθε έγκυο ενημερώνουμε για την απαραίτητη χρήση αντηλιακού, για την αποφυγή πανάδων και του λεγόμενου προσωπείου της εγκυμοσύνης, σε όλη την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Γ. Την ενημέρωση για τα δώρα και τις προσφορές μας:


Φροντίζουμε να ενημερώσουμε τον πελάτη για τις προσφορές και τα δώρα τα οποία μας παρέχουν οι εταιρίες με την αγορά 2 ή περισσοτέρων προϊόντων.

Σε περίπτωση που ο πελάτης αγοράσει ένα προϊόν, αλλά είτε δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει δεύτερο την ίδια μέρα, είτε θέλει να το πάρει αργότερα, μπορούμε να του δώσουμε μια κάρτα του φαρμακείου μας, με την περιγραφή του αντηλιακού που αγόρασε σήμερα.

Ταυτόχρονα, να τον ενημερώσουμε πως έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιήσει τις υπόλοιπες αγορές του μέσα σε 15 μέρες ή σε ένα μήνα χωρίς να χάσει το δώρο του (βασική προϋπόθεση να έχουμε επάρκεια δώρων ώστε να μην εκτεθούμε).

Τέλος, θα πρέπει πάντα να θυμόμαστε πως όχι μόνο ο ίδιος ο φαρμακοποιός, αλλά και όλοι οι υπάλληλοι που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες, αποτελούν την εικόνα του φαρμακείου και θα πρέπει να δείχνουν ζήλο για τη δουλειά τους, δίνοντας στους πελάτες ολοκληρωμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης.

Η εγγύηση μιας αξιόπιστης συμβουλής και η ευχαρίστηση μίας καλής εξυπηρέτησης, αποτελεί για εμάς κέρδος, όχι μόνο από την πώληση των προϊόντων, αλλά κυρίως από το κτίσιμο μιας σταθερής και μακροχρόνιας σχέσης φαρμακείου- πελάτη.

Ασπασία Σκουφίδη

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.