Πώς θα Κάνετε την Ομάδα σας να Πουλάει Περισσότερο

Η επιχειρηματικότητα είναι συχνά συνδεδεμένη με τις πωλήσεις.

Η διαδικασία πώλησης όμως, στο φαρμακείο διαφέρει από τις επιχειρήσεις γιατί κύριος στόχος της δεν είναι μόνο το κέρδος, αλλά να θέσει τις βάσεις για μια μακροχρόνια σχέση με τον ασθενή - πελάτη, προσφέροντάς του την μέγιστη ικανοποίηση και επηρεάζοντάς τον θετικά να επιλέξει τα κατάλληλα για αυτόν προϊόντα.

Οι περισσότεροι όμως φαρμακοποιοί, δεν νιώθουν καλά με τις πωλήσεις και νιώθουν άβολα, όταν προσπαθούν να προωθήσουν συγκεκριμένα προϊόντα.

Το ίδιο φυσικά, συμβαίνει αρκετές φορές και με το υπόλοιπο προσωπικό.

Μπορεί να νιώθουν ότι η εκπαίδευσή τους δεν επαρκεί για κάτι τέτοιο, μπορεί να σκέφτονται ότι ο πελάτης θα πληρώσει ήδη για την φαρμακευτική του αγωγή, συνεπώς δεν θέλουν να τον επιβαρύνουν με την αγορά και άλλων προϊόντων ή πολύ απλά να νιώθουν ήδη αρκετά πιεσμένοι και να μην αισθάνονται ότι πρέπει να προσφέρουν το κάτι παραπάνω στο φαρμακείο σας…

Οι φαρμακοποιοί όμως δεν είναι μόνο για να εκτελούν συνταγές, αλλά για να προσφέρουν λύσεις στα προβλήματα των πελατών.

Πώς θα προσφέρετε λοιπόν, μια διαφορετική εμπειρία στον πελάτη σας;

Εισάγοντας μερικές βασικές αρχές στην καθημερινή πρακτική σας στο φαρμακείο.

1. Να γίνετε πιο συμπαθητικοί, με ένα μεγάλο χαμόγελο, σφίγγοντας το χέρι, εξυπηρετώντας με προθυμία και έχοντας επαγγελματική εμφάνιση.

2. Να είστε άξιοι εμπιστοσύνης, γιατί οι πελάτες σάς εμπιστεύονται ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα για την υγεία τους.

Επιπλέον, η προσέγγιση προς όλους θα πρέπει να γίνεται με την λογική «Πώς να σας εξυπηρετήσουμε στον μέγιστο βαθμό» και όχι «Πώς να απαλλαγούμε από εσάς γρήγορα». 

3. Να προσφέρετε ποιοτικές υπηρεσίες.

Και δεν εννοούμε μόνο ποιοτικά προϊόντα, και καινοτόμες υπηρεσίες.

Τα καλά προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται και από υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών και για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να έχετε καλά εκπαιδευμένη και πλήρως ενημερωμένη ομάδα.

4. Να γίνεται πιο ενεργοί στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Πλέον, η καταναλωτική εμπειρία δεν περιορίζεται μέσα στο φαρμακείο.

Πρέπει να έχετε παρουσία και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, να δημοσιεύετε περιεχόμενο, να μοιράζεστε πληροφόρηση ή να κοινοποιείτε κάποιες προσφορές.

5. Να ενδυναμώνετε την πρότασή σας, για ένα συμπλήρωμα διατροφής για παράδειγμα, κοινοποιώντας για παράδειγμα άρθρο κάποιου καταξιωμένου γιατρού που τονίζει πόσο σημαντική είναι η χ βιταμίνη για τον οργανισμό.

6. Να μην στηρίζεστε μόνο στις χαμηλές τιμές.

Οι ασθενείς - πελάτες θα πρέπει να σας προτιμούν επειδή τους προσφέρετε λύσεις και όχι επειδή εξοικονομούν χρήματα.

Αν ενσωματώσετε κάποια από τα στοιχεία αυτά στην επιχείρησή σας, θα αυξήσετε την παραγωγικότητα και την εμπιστοσύνη στην ομάδα, δίνοντας ταυτόχρονα ώθηση στο φαρμακείο σας.

Αναθεωρήστε λοιπόν!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.