Βρεφικά Προϊόντα στο Φαρμακείο

Η αγορά των βρεφικών δερμοκαλλυντικών είναι μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία στο Φαρμακείο και με τις σωστές ενέργειες θα δώσετε μεγάλη ώθηση στις πωλήσεις σας, «κερδίζοντας» ταυτόχρονα τις νέες μητέρες για πολύ καιρό.

Ας δούμε ποια είναι τα σημεία υπεροχής του Φαρμακείου σε σχέση με τα ανταγωνιστικά σημεία πώλησης, που στην προκειμένη περίπτωση είναι τα σημεία ευρείας διανομής.

1. Η Δύναμη της Συμβουλής

Ο Φαρμακοποιός επωφελείται από τη σχέση εμπιστοσύνης που ήδη έχει με τις μητέρες.

Η σχέση αυτή ξεκινάει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, όπου η έγκυος πηγαίνει πρώτη φορά στο Φαρμακείο συνήθως αναζητώντας λύση σε κάποια μικροπροβλήματα, όπως τα πρησμένα πόδια, οι ραγάδες, οι καούρες κ.λπ.

Τότε θα πρέπει να κατευνάσετε τα άγχη της και να λύσετε τις απορίες της, καλλιεργώντας σιγά σιγά τη σχέση σας.

Αν κερδίσετε την εμπιστοσύνη της, όταν γίνει μαμά η πρώτη της σκέψη θα είναι να απευθυνθεί σε εσάς, γιατί ξέρει ότι θα μπορέσετε να τη βοηθήσετε να λύσει τα μικροπροβλήματα του νεογέννητου όπως είναι οι κολικοί, οι αναγωγές και η παλινδρόμηση, ή να συζητήσει μαζί σας κάποια προβλήματα με τον θηλασμό, ή πώς θα χάσει τα κιλά της εγκυμοσύνης, κ.λπ.

Βρεφικά Προϊόντα στο Φαρμακείο

2. Έμφαση στη Φροντίδα

Στην αγορά των βρεφικών δερμοκαλλυντικών κυριαρχούν τα προϊόντα για την υγιεινή του μωρού.

Η θέση τους είναι κυρίαρχη στο Φαρμακείο και φαίνεται να επισκιάζουν τα σημεία ευρείας διανομής.

Οι γυναίκες στρέφονται στο Φαρμακείο και εσείς θα πρέπει να αξιοποιήσετε το προβάδισμα που ήδη έχετε για να αναπτύξετε ακόμα περισσότερο την βρεφική και παιδική φροντίδα.

Ανά περιόδους είναι σημαντικό να εμπλουτίζετε τη γκάμα σας με νέα προϊόντα για να πετύχετε και τη συμπληρωματική πώληση.

Μπορείτε για παράδειγμα να αυξήσετε τα εποχιακά προϊόντα όπως είναι τα αντιφθειρικά, τα παιδικά σιρόπια ή τα αντηλιακά για να προελκύσετε περισσότερους γονείς.

3. Η Ασφάλεια των Προϊόντων

Οι νέες μητέρες θέλουν να είναι σίγουρες για τα προϊόντα που θα αγοράσουν για το παιδί τους.

Η ασφάλεια είναι το κύριο ζητούμενο και η αλήθεια είναι ότι τα προϊόντα που πωλούνται στο Φαρμακείο είναι πιστοποιημένα και πλήρως δερματολογικά ελεγμένα.

Πλέον στην συσκευασία αναγράφεται αν το προϊόν είναι υποαλλεργικό, χωρίς parabens, χωρίς χρωστικές, χωρίς φθαλικές ενώσεις , κ.λπ. και είναι κάτι που θα πρέπει να τονίζετε.

4. Η Προσφορά Καινοτόμων Προϊόντων

Η καινοτομία είναι μια κινητήριος δύναμη στην ανάπτυξη του βρεφικού τμήματος του Φαρμακείου και οι νέοι γονείς τείνουν να προτιμάνε τα προϊόντα που έχουν να τους προσφέρουν κάτι νέο ή πρωτότυπο.

Η καινοτομία μπορεί να αφορά είτε στη σύνθεση, είτε στον τρόπο εφαρμογής του προϊόντος ή στο πόσο πρακτική ή εύκολη στη χρήση είναι η συσκευασία του.

5. Οι Ελκυστικές Προσφορές

Τα προϊόντα βρεφικής φροντίδας που χρησιμοποιούνται καθημερινά, όπως είναι τα σαμπουάν, τα αφρόλουτρα ή οι κρέμες για την αλλαγή της πάνας πρέπει να είναι σε ανταγωνιστική τιμή.

Μπορείτε να τραβήξετε το ενδιαφέρον των πελατών σας προωθώντας κάποια οικονομικά προϊόντα μιας σειράς, όπως για παράδειγμα είναι τα μωρομάντηλα, για να πάρουν μια ιδέα και να ενδιαφερθούν στη συνέχεια για τα υπόλοιπα προϊόντα της ίδιας σειράς.

Επιπλέον, κάθε μήνα μπορείτε να τοποθετείτε στις γόνδολες κάποια προϊόντα που εσείς θα επιλέξετε για 3-4 εβδομάδες, δημιουργώντας και κάποια συνδυαστικά πακέτα με 2 ή 3 προϊόντα με χαμηλότερες τιμές, όπως για παράδειγμα μωρομάντηλα για το άλλαγμα της πάνας με ένα αφρόλουτρο της ίδιας σειράς και μια κρέμα αλλάγματος.

6. Ελκυστικό Μerchandizing

Υπάρχει μια στενή σχέση ανάμεσα στα 3 τμήματα που είναι χωρισμένη η αγορά αυτή, δηλαδή ανάμεσα στα βρεφικά αξεσουάρ, στα βρεφικά γάλατα και στα δερμοκαλλυντικά.

Αυτό θα πρέπει να το λάβετε υπόψη σας, αναφορικά με το merchandising όταν θα φτιάξετε τον συγκεκριμένο χώρο.

Οι κυρίαρχες μάρκες στην αγορά θα πρέπει να είναι σε περίοπτη θέση, όπως επίσης και όσα προϊόντα έχουν μεγάλο περιθώριο κέρδους ή είναι κωδικοί που ανακυκλώνονται συνεχώς.

7. Δειγματοδιανομή στις Νέες Μητέρες

Η διανομή δωρεάν δειγμάτων έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τις μητέρες, γιατί τους δίνεται η δυνατότητα να δοκιμάσουν νέα προϊόντα, να ενημερωθούν από το σχετικό διαφημιστικό φυλλάδιο και στη συνέχεια να επιλέξουν το κατάλληλο για το μωρό τους.

Βρεφικά Προϊόντα στο Φαρμακείο

8. Νέα Πνοή στη Βιτρίνα σας

Αναμφισβήτητα η βιτρίνα είναι αυτή που ζωντανεύει το Φαρμακείο σας και σας δίνει τη δυνατότητα να βγάλετε προϊόντα από τη ραφιέρα και να τα αναδείξετε.

Μάλιστα, οι εταιρείες προσφέρουν αφίσες και υλικά για να βοηθήσουν στην προώθηση των νέων προϊόντων τους.

Ανάλογα δε με την περίοδο μπορείτε να κάνετε μια θεματική παρουσίαση π.χ. αντηλιακή προστασία το καλοκαίρι, έναρξη σχολικής χρονιάς το φθινόπωρο…., κ.λπ.

9. Εκπαίδευση της Ομάδας

Οι εταιρείες βρεφικών δερμοκαλλυντικών συνήθως δίνουν μεγάλη έμφαση στην εκπαίδευση της ομάδας σας, με αφορμή το λανσάρισμα μιας νέας σειράς και την αντιμετώπιση ενδεχομένως κάποιου προβλήματος, όπως για παράδειγμα η ατοπική δερματίτιδα.

Αδράξτε την ευκαιρία και ενημερωθείτε.

10. Μια Γωνιά Δημιουργικής Απασχόλησης για το Παιδί

Θα βοηθήσετε τις μητέρες να κάνουν ήσυχες τις αγορές τους και τα παιδιά θα θέλουν να ξαναέρθουν στο Φαρμακείο σας για να παίξουν…

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.