Η Επικοινωνία Πελάτη

Η Επαγγελματική Συνεχής Εκπαίδευση του Φαρμακοποιού και της Ομάδας του... ΕΙΝΑΙ H ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ στην Ανάπτυξη του Φαρμακείου!

Είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα η οικονομική κρίση που διαπερνά την ελληνική κοινωνία και μας επηρεάζει σε ψυχολογικό και σε πρακτικό επίπεδο.

Η καταναλωτική συμπεριφορά αλλάζει με νέες αγοραστικές συνήθειες και απαιτήσεις!

Σε πολλούς τομείς γινόμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και σκεπτικοί, προβληματιζόμαστε και αναβάλλουμε αγορές, και πολλά άλλα!

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η επικοινωνία με τον Πελάτη-Ασθενή έρχεται στην πρώτη γραμμή της αποστολής του Φαρμακοποιού σαν επαγγελματίας υγείας.

Ο ρόλος του Φαρμακοποιού δεν περιορίζεται σε μία απλή χορήγηση φαρμάκων, αλλά εξελίσσεται μέσω σύνθετων διαδικασιών και αλληλεξάρτησης της επιστημονικής γνώσης με την τεχνική προσέγγισης της επικοινωνίας, με σκοπό την ενεργή εφαρμογή της Συμβουλής Υγείας προς τον παράγοντα Άνθρωπο-Ασθενή.

Το Φαρμακείο είναι ένα "κατάστημα ζωής", όπου οι άνθρωποι έρχονται "να πουν τον πόνο τους", να συζητήσουν για θέματα υγείας και να εμπιστευτούν κάποιον.

Είναι σημαντικό για τον Φαρμακοποιό και την Ομάδα του:

  • Να μεγιστοποιεί το όφελος για τον Πελάτη-Ασθενή με μία εξατομικευμένη προσέγγιση,
  • Να χρησιμοποιεί αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας και
  • Να εφαρμόζει με επιτυχία τη Συμβουλή Υγείας και τη Συμπληρωματική Πρόταση!

Με πολυετή εμπειρία στην οργάνωση και διοίκηση Ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων και με ικανότητες επικεντρωμένες στην επικοινωνία, στην οργάνωση εργασίας, στην εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού και στο Φαρμακευτικό Marketing, έχουμε ως κύριο στόχο την πρακτική εφαρμογή διαδικασιών, που σκοπό έχουν να ενδυναμώσουν τη γνώση του Φαρμακοποιού και της Ομάδας του.

Ενδυνάμωση, που θα προέλθει από την παροχή σύγχρονων μεθόδων και πρακτικών, άμεσα εφαρμόσιμων στην καθημερινή εργασία του Φαρμακείου.

Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο, ο Φαρμακοποιός και η Ομάδα του θα έχουν πλέον τις δυνατότητες:

Να χειρίζονται αποτελεσματικά όλα τα στάδια των διαδικασιών της επικοινωνίας και πώλησης, με συγκροτημένη και δομημένη προσέγγιση και

Να είναι σε θέση να λειτουργήσουν πιο αποδοτικά, αυξάνοντας το τζίρο και δημιουργώντας σχέσεις μακροχρόνιας εμπιστοσύνης και πιστότητας με τους πελάτες τους!

Αναλυτικό Πρόγραμμα:

09:30 έως 10:15 Προσέλευση - Καφές - Εγγραφές

10:15 έως 11:00 Οι Βασικές Αρχές της Επικοινωνίας και ο Διάλογος με τον Πελάτη - Ασθενή

Η ποιότητα της υποδοχής και της προσέγγισης πελάτη κρίνεται σε δευτερόλεπτα. Όλα τα βήματα και οι πρακτικές για να προσεγγίσουμε σωστά τον πελάτη, κατανοώντας τις ανάγκες του και ανταποκρινόμενοι σε αυτό που αποζητά.

Πόπη Χαραμή
Φαρμακοποιός, Σύμβουλος Marketing και Επικοινωνίας
PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

11:00 έως 11:15 Διάλειμμα - Καφές

11:15 έως 12:00 Η Συμβουλή Υγείας - Μία Υπηρεσία Προστιθέμενης Αξίας

Αναλύοντας τα ανεκτίμητα οφέλη αυτής της υπηρεσίας και την τεχνική της όλης διαδικασίας της, θα αναφερθούμε στις απαραίτητες μεθόδους επικοινωνίας για την αποδοτική συμβουλή υγείας και την ικανοποίηση του πελάτη.

12:00 έως 12:15 Διάλειμμα - Καφές

12:15 έως 13:00 Συμβουλή Υγείας σε Απλές Περιπτώσεις του Πάγκου

Θα αναφερθούμε σε πολλά παραδείγματα συμβουλής υγείας και ομορφιάς στην καθημερινότητα του Φαρμακείου και θα γίνουν ασκήσεις εφαρμογής τους.

13:00 έως 14:00 Γεύμα

14:00 έως 14:45 Συμπληρωματική Πρόταση - Η Επιτυχημένη Μεθοδολογία

Με στόχο τη βελτίωση της υγείας του πελάτη, μπορούμε με τις κατάλληλες ερωτήσεις να ανακαλύψουμε ανάγκες και να προτείνουμε συμπληρωματικά οφέλη μέσω των κατάλληλων προϊόντων.

14:45 έως 15:00 Διάλειμμα - Καφές

15:00 έως 15:45 Παραδείγματα Συμπληρωματικής Πρότασης κατά την Εκτέλεση Συνταγής και κατά την Αυθόρμητη Ζήτηση

Μια διαδραστική συζήτηση με συμμετοχή όλων, σε πολλά πρακτικά παραδείγματα υγείας και ομορφιάς, με τις κατάλληλες προτάσεις σε συμπληρωματικά προϊόντα.

15:45 έως 16:00 Διάλειμμα - Καφές

16:00 έως 16:45 Η Ποιότητα των Υπηρεσιών προς τον Πελάτη
Το να κάνουμε τον πελάτη να αισθανθεί ξεχωριστός με την επικοινωνία και την προσέγγισή μας αλλά και με υπηρεσίες και ενέργειες προστιθέμενης αξίας, είναι τα απαραίτητα στοιχεία που κτίζουν την πιστότητα.

Ιωάννης - Ευάγγελος Χαραμής
Οικονομολόγος
www.PharmaManage.grwww.GreekShares.com

16:45 έως 17:15 Επισκόπηση, Σχόλια και Συμπεράσματα με τη Συμμετοχή Όλων

Παρέχονται Επιπλέον Δωρεάν:

Kαφές, τσάι, χυμοί, αναψυκτικά και βουτήματα συνεχώς καθ’ όλη τη διάρκεια του Σεμιναρίου καθώς και γεύμα,

CD με τις Παρουσιάσεις του Σεμιναρίου και

Ατομικό Πιστοποιητικό Παρακολούθησης

Τιμή Συμμετοχής:

1 Άτομο 179 + 23% ΦΠΑ = 220,17 €
2 Άτομα x 165 + 23% ΦΠΑ = 405,90 €
3 Άτομα x 139 + 23% ΦΠΑ = 405,90 €
Φοιτητές 119 + 23% ΦΠΑ = 146,37 €

Το κόστος εκπίπτει από την Εφορία.
Η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με επιταγή μέχρι 45 ημέρες από την ημερομηνία του Σεμιναρίου.

Χώρος Διεξαγωγής

Ξενοδοχείο Αμαλία, Αμαλίας 10 και Ξενοφώντος, Σύνταγμα, 105 57 Αθήνα

Για όσους εκτός Αθηνών συμμετέχουν στο Σεμινάριο, το ξενοδοχείο παρέχει ειδικές τιμές στις κρατήσεις των δωματίων. Παρακαλούμε, να κάνετε έγκαιρη κράτηση δωματίων στο Τ.: 210 607 2000 αναφέροντας για την κράτησή σας τον τίτλο του Σεμιναρίου «Η Επικοινωνία Πελάτη και Υγείας στο Φαρμακείο».

Parking υπάρχει στην οδό Ξενοφώντος 4, με ειδική τιμή 10 Ευρώ για όλη τη διάρκεια του Σεμιναρίου.

Φωτογραφίες 13ης Μαρτίου 2010

Φωτογραφίες 12ης Ιουνίου 2010

Φωτογραφίες 27ης Νοεμβρίου 2010

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.