Συκιανάκης Γεώργιος - Menarini Hellas

Ένας Νέος Τομέας Δραστηριότητας στην Αγορά της Υγείας

Μια μεγάλη και καταξιωμένη φαρμακευτική εταιρεία, η Menarini Hellas ξεκινά μια νέα δραστηριότητα στον τομέα του Consumer Health Care.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΚΙΑΝΑΚΗΣ μας εξηγεί τους στόχους και τις προοπτικές αυτής της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας.

PHARMACY management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: Η Menarini Hellas δημιουργεί ένα νέο Business Unit Consumer Healthcare. Ποιος ο σκοπός και ο στόχος αυτής της νέας σας δραστηριότητας;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΥΚΙΑΝΑΚΗΣ: Η Menarini Hellas μετρά ήδη 27 χρόνια δυναμικής παρουσίας στην χώρα μας και έχει καθιερωθεί ανάμεσα στις 10 μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρίες στην Ελλάδα.

Διαθέτει λοιπόν την εμπειρία και την αναγνώριση στο γενικότερο περιβάλλον για να αναπτύξει περαιτέρω τις δραστηριότητές της.

Επίσης ο όμιλος Menarini, διεθνώς, διαθέτει ήδη μια αναγνωρισμένη και πετυχημένη σειρά προϊόντων αυτοθεραπείας.

Με αυτό το σκεπτικό ιδρύσαμε πρόσφατα και στελεχώσαμε το τμήμα, Consumer Health Care.

Σκοπός είναι να επεκτείνουμε τις δραστηριότητές μας σε μια λογική υγιούς ανάπτυξης στο χώρο της υγείας όπου ήδη δραστηριοποιούμαστε επιτυχώς και να προσφέρουμε στην ελληνική αγορά μέσω του φαρμακείου.

Με αξιοπιστία και υψηλής ποιότητας προϊόντα που θα βελτιώνουν την υγεία και ποιότητα ζωής των καταναλωτών και παράλληλα να έχουμε την ικανοποίηση της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας ένα καθόλου αμελητέο στοιχείο για μας, ιδιαίτερα αυτή την εποχή.

PM & E: Από ότι μας λέτε η πρώτη κατηγορία που θα λανσάρετε στην αγορά του φαρμακείου είναι Συμπληρώματα Διατροφής. Πείτε μας λίγα λόγια για τη νέα σας σειρά.

Γ.Σ: Το νεοσύστατο Business Unit Consumer Healthcare της Μenarini Hellas θα λανσάρει αρχικά τέσσερεις (4) βασικές σειρές προϊόντων / brands στην Ελληνική αγορά, τα οποία σημειώστε πως ήδη κυκλοφορούν με μεγάλη επιτυχία σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Ξεκινάω με το Sustenium, - το πιο σημαντικό μας brand - και το οποίο ονοματοδοτεί μια σειρά προϊόντων διατροφής με βιταμίνες, αμινοξέα, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Θα λανσάρουμε αρχικά τέσσερα προϊόντα Sustenium.

Tο Colors of Life σε Adult και Junior μορφή με την ημερήσια χορήγηση του οποίου εξασφαλίζουμε την λήψη 5 μερίδων φρούτων και λαχανικών – από 5 διαφορετικά χρώματα - όπως συστήνει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας.

Τα άλλα τρία προϊόντα Sustenium είναι ο συνδυασμός με Μαγνήσιο & Κάλιο, το Plus και το Πολυβιταμινούχο 100.

Σύντομα θα κυκλοφορήσουν και άλλες μορφές του brand Sustenium.

Δεύτερο στη σειρά brand είναι το Kaleidon, μία σειρά προβιοτικών με το λακτοβάκιλλο rhamnosus GG, λακτοβάκιλλο με πάνω από 700 δημοσιευμένα άρθρα, το οποίο θα διατίθεται σε δύο μορφές: μαζί με ηλεκτρολύτες αλλά και μόνο του.

Θα κυκλοφορήσουμε επίσης το Fastum Articolazioni για την υγεία των αρθρώσεων με Boswelia, Κολλαγόνο τύπου ΙΙ και βιταμίνη C και σύντομα το Fastum Care μία τοπική γέλη με καταπραϋντικές και ανακουφιστικές ιδιότητες.

Τέλος στην πρώτη αυτή φάση θα κυκλοφορήσουμε και το προϊόν Prostamol που βοηθά στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη και περιέχει 320mg Serenoa Repens σε μία μόνο κάψουλα η οποία λαμβάνεται μία φορά την ημέρα.

PM & E: Τι ενέργειες και τι μέσα επικοινωνίας θα χρησιμοποιήσετε για την προβολή της νέας σας σειράς;

Γ.Σ: Αρχικός μας στόχος είναι να ενημερώσουμε τους γιατρούς, αλλά κυρίως τους φαρμακοποιούς της χώρας με μια αξιόπιστη ομάδα εμπορικών και επιστημονικών συνεργατών και να οργανώσουμε σειρά σχετικών εκδηλώσεων.

Τονίζω τους φαρμακοποιούς γιατί για μας τα προϊόντα μας, θεωρούμε ότι χρειάζονται την επιστημονική υποστήριξη του φαρμακοποιού, ο οποίος είναι και ο πλέον αρμόδιος να ενημερώσει τον καταναλωτή που αναζητεί ανάμεσα σε δεκάδες επιλογές την καλύτερη για τον εαυτό του.

Παράλληλα θα αναπτύξουμε ένα δυναμικό πρόγραμμα προβολής στα ΜΜΕ, για την υποστήριξη των προϊόντων και την ενημέρωση του κοινού, το οποίο θα προσαρμόζεται. ανάλογα και με την εξέλιξη της αγοράς.

Όσον αφορά τα σημεία πώλησης θα προσπαθήσουμε τα προϊόντα μας να μην τοποθετούνται απλά στο ράφι του φαρμακείου, αλλά να υποστηρίζονται με βοηθήματα sell out όπως stands, έντυπα, ενημερωτικούς οδηγούς για την διευκόλυνση και των φαρμακοποιών και του κοινού.

PM & E: Γιατί σας φαίνεται ενδιαφέρουσα η αγορά των ΣΔ στο φαρμακείο;

Γ.Σ: Τα προϊόντα «αυτοθεραπείας» είναι μια συνεχώς αναπτυσσομένη και δυναμική αγορά σε όλο τον κόσμο που προσελκύει το ενδιαφέρον πολλών εταιριών – που αποφασίζουν να επενδύσουν - ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται πλέον και η Menarini.

Το εφαλτήριο της μεγάλης μας εμπειρίας στο χώρο της υγείας και του φαρμάκου παγκοσμίως και η νέα σειρά των προϊόντων μας, που αναδεικνύουν ισχυρά πλεονεκτήματα όπως θα δείτε, μας κάνουν να φιλοδοξούμε πως - με την απαραίτητη συνεργασία με τους φαρμακοποιούς – θα αποκτήσουμε ρόλο πρωταγωνιστή και σε αυτή την αγορά.

PM & E: Αναμφισβήτητα το φαρμακείο είναι το κατεξοχήν σημείο πώλησης για τα ΣΔ. Ποιοι είναι οι λόγοι κατά την εκτίμησή σας;

Γ.Σ: Η εμπιστοσύνη!

Και η εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλει ο Έλληνας καταναλωτής τον φαρμακοποιό του, αλλά και η εμπιστοσύνη που έχουμε εμείς ως εταιρία προς τον Έλληνα φαρμακοποιό μετά από τόσα χρόνια συνεργασίας.

Αυτός είναι ο πλέον αρμόδιος – χάρη στις ειδικές του γνώσεις - να κατανοήσει τις ανάγκες του καταναλωτή, να του δώσει επιστημονικές συμβουλές, να τον καθοδηγήσει στην σωστή επιλογή των προϊόντων αυτοθεραπείας.

PM & E: Τι εμπορική πολιτική θα ακολουθήσετε;

Γ.Σ: Η Menarini θα αναζητήσει και θα υλοποιήσει σε συνεργασία με τα φαρμακεία της χώρας την κατάλληλη εμπορική πολιτική που θα διασφαλίζει από κάθε άποψη την παρουσία και την σωστή διακίνηση των προϊόντων της.

PHARMACY management και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, Δεκέμβριος 2016

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.