Νέοι Φαρμακοποιοί Οπλισμένοι για την Επιτυχία

Παλαιότερα οι Φαρμακοποιοί έχοντας το πανεπιστημιακό τους πτυχίο, μπορούσαν να εξασκούν το επάγγελμά τους χωρίς άλλες απαιτήσεις.

Αλλά όλα αυτά ήταν πριν.

Σήμερα, η νέα γενιά πρέπει, εκτός από το πτυχίο, να εφοδιαστεί με άλλα όπλα για να πετύχει.

Τέσσερις νέοι Φαρμακοποιοί μας αναλύουν τι κάνουν για να λειτουργήσουν με επιτυχία στο νέο περιβάλλον του Φαρμακείου.

Η νέα γενιά Φαρμακοποιών «ζουν» την κρίση και την αλλαγή του οικονομικού μοντέλου του ιδιωτικού Φαρμακείου σαν μια ευκαιρία για να εξελιχθεί το επάγγελμα και να βελτιωθεί η ποιότητα υπηρεσιών και η σχέση με τον πελάτη.

Αυτοί οι νέοι Φαρμακοποιοί έχουν κατανοήσει ότι ο ρόλος τους δεν είναι μόνο η διανομή του φαρμάκου, αλλά η φροντίδα της υγείας των πελατών τους.

Προσπαθούν να αναδείξουν το γεγονός ότι ο Φαρμακοποιός είναι ο ειδικός στο φάρμακο και όχι μόνο…

Η επιμόρφωση του ασθενή πάνω στην πάθησή του και στη θεραπεία του, τον καθιστά πιο αυτόνομο στη διαχείριση της υγείας του.

Το Φαρμακείο είναι ένας χώρος υγείας άμεσης πρόσβασης, όπου με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του,κάθε φαρμακοποιός μπορεί να προσφέρει στην καθημερινή πρακτική του ακόμη μεγαλύτερο εύρος αξιών και διακρίσεων.

Οι νέοι Φαρμακοποιοί έχουν κατανοήσει αυτήν την ευκαιρία, και μπορούν να δουν πιο αισιόδοξα το μέλλον της επιβίωσης τους.

Το οικονομικό μοντέλο έχει πλέον αλλάξει!

Μια αύξηση τζίρου δεν λέει τίποτε πια.

Νέοι Φαρμακοποιοί Οπλισμένοι για την Επιτυχία

Ο Φαρμακοποιός δεν είναι διανομέας ούτε έμπορος.

Η επιχειρηματικότητα στο Φαρμακείο στηρίζεται στον επαγγελματισμό και στην ταυτότητα του επαγγελματία υγείας.

Αυτή τη στιγμή ζούμε μια περίοδο μετάβασης από το παλιό επάγγελμα στο νέο.

Μην περιμένουμε από το κράτος να μας δώσει τίποτε, ούτε να επιβραβεύσει τις υπηρεσίες μας.

Αντί λοιπόν να κατεβάσουμε τα πανιά, είναι καλύτερα να «ΤΡΙΜΑΡΟΥΜΕ» τα πανιά για να συνεχίσουμε το ταξίδι!

Εξειδίκευση και Διαφοροποίηση

Η νέα γενιά των Φαρμακοποιών έχει πάρει πλέον το μήνυμα ότι πρέπει να δουλέψει διαφορετικά, κι έχει σηκώσει τα μανίκια.

Γνωρίζοντας ότι η αγορά του φαρμάκου είναι σε φθίνουσα τάση από πλευράς κερδοφορίας, λόγω περιορισμού των κονδυλίων του κράτους, προσπαθούν να γίνουν οι ειδικοί και σε άλλους τομείς υγείας, ευ ζην και ομορφιάς.

Η ανάπτυξη νέων τμημάτων και η εξειδίκευση (ομοιοπαθητική, φυτοθεραπεία, ορθοπεδικά κ.α.), απαιτούν επενδύσεις σε χώρο, χρήμα και γνώσεις.

Οι νέοι Φαρμακοποιοί δεν διστάζουν να το τολμήσουν.

Δεν διστάζουν να επενδύσουν ακόμη περισσότερο στην εκπαίδευση και στη γνώση των παθολογιών, ώστε να γίνουν ένα σημείο αναφοράς για τους ασθενείς τους, οι οποίοι αναζητούν στο Φαρμακείο πληροφόρηση για θέματα υγείας τους.

Ιδιαίτερα τα Φαρμακεία που είναι σε περιοχές όπου οι ηλικιωμένοι πελάτες τους είναι πολλοί, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στα θέματα υγείας τους και στις συμβουλές στον πάγκο, διότι συχνά ο Φαρμακοποιός προσεγγίζεται πρώτος ακόμη και από τον Ιατρό.

Μια μεγάλη πλειοψηφία των νέων Φαρμακοποιών θεωρεί ότι το Φαρμακείο του μέλλοντος θα είναι περισσότερο προσανατολισμένο στις υπηρεσίες υγείας.

Αυτό, εξάλλου, πρέπει να γίνει η κύρια ενημέρωση και εκπαίδευση.

Η θεραπευτική επιμόρφωση του ασθενούς και γενικά η φροντίδα της φαρμακοθεραπείας του, θα μειώσει μακροπρόθεσμα το κόστος νοσηλείας των πολιτών και θα βελτιώσει τα οικονομικά της υγείας.

Νέα Όπλα στην Επιχειρηματικότητα

Ένας Φαρμακοποιός που σήμερα ανοίγει ένα Φαρμακείο έχει πλήρη επίγνωση ότι είναι παράλληλα και επιχειρηματίας.

Συνεπώς οι νέοι, παρακολουθούν τους οικονομικούς δείκτες του Φαρμακείου τους, σχεδιάζουν στρατηγικά πλάνα βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, επενδύουν στην εκπαίδευσή τους.

Γνωρίζουν, επίσης, πολύ καλά ότι το μέλλον τους δεν θα είναι ένα «ήσυχο ποτάμι» και ούτε θα ξαναέρθουν οι παλιές χρυσές εποχές του φαρμακείου προ κρίσης.

Αυτή η εξέλιξη του επαγγέλματος αποτελεί παράλληλα και μια ευκαιρία για να αναδειχθούν οι ικανότητες και η δημιουργικότητά τους.

Οι νέοι Φαρμακοποιοί δείχνουν μια έντονη κινητοποίηση για το φαρμακείο τους σαν επιχείρηση, επενδύοντας παράλληλα και στις νέες τεχνολογίες.

Οι παλιές συνήθειες, όπου ο Φαρμακοποιός ενημερωνόταν για το ετήσιο οικονομικό του status από το λογιστή, αποτελούν παρελθόν.

Οι νέοι Φαρμακοποιοί φαίνεται να είναι καλύτεροι διαχειριστές.

Εξοικειωμένοι περισσότερο με την πληροφορική, οι περισσότεροι ελέγχουν τα οικονομικά τους στοιχεία τουλάχιστον στο τέλος κάθε μήνα, όπου εξετάζουν τον τζίρο, τις αγορές, τα αποθέματά τους και τις κατηγορίες με τα καλύτερα περιθώρια κέρδους.

Ένας καλός επιχειρηματίας σήμερα οφείλει να διατηρεί την επιχείρησή του υγιή.

Ο συνεχής έλεγχος των οικονομικών δεδομένων, του επιτρέπει να κάνει γρήγορες διορθωτικές κινήσεις.

Παράλληλα, είναι καλύτεροι αγοραστές από τους παλιούς Φαρμακοποιούς, φροντίζοντας ιδιαίτερα την κερδοφορία και τη ρευστότητά τους.

Παλαιότερα οι Φαρμακοποιοί αγόραζαν πολύ πιο εύκολα χωρίς να κοιτάζουν την αξία του λανθάνοντος αποθέματος.

Σήμερα τα Δεδομένα έχουν Αλλάξει

Οι νέοι Φαρμακοποιοί έχουν πλέον πλήρη συνείδηση για την αλλαγή του επαγγέλματος και την αναγκαιότητα της επιπλέον επιμόρφωσης.

Μόνο το δίπλωμα του Φαρμακοποιού δεν αρκεί.

Χρειάζονται περισσότερο ενημέρωση και εκπαίδευση και σε θέματα παθολογιών, αλλά και σε θέματα επιχειρηματικότητας.

Έχουν συνειδητοποιήσει την αναγκαιότητα να αναδείξουν τον επιστημονικό τους ρόλο σαν επαγγελματίες υγείας, αλλά, παράλληλα και σαν επιχειρηματίες.

Είναι αρκετοί αυτοί που αναζητούν επιπλέον εκπαίδευση σε θέματα διοίκησης και διαχείρισης, γιατί έχουν συνειδητοποιήσει ότι η επιχείρηση πρέπει να στηρίζεται στους συνεργάτες της.

Συνεπώς, η πρόσληψη ενός υπαλλήλου, η ανάθεση αρμοδιοτήτων, η κινητοποίησή του, είναι πρωταρχικής σημασίας για να λειτουργήσει σωστά το Φαρμακείο.

Οι νέοι Φαρμακοποιοί πλέον είναι καλά οπλισμένοι και λειτουργούν και σαν επιστημονικοί σύμβουλοι, σαν διαχειριστές και σαν καλοί managers.

Επενδύουν σε ένα σύνολο ενεργειών όσον αφορά στη διάταξη του χώρου, την επιλογή προϊόντων, το merchandising, την πολιτική τιμών, την εκπαίδευση και κινητοποίηση των συνεργατών τους.

Οι νέοι πλέον δουλεύουν περισσότερο, είναι πιο πολύ παρόντες στο φαρμακείο τους και αναζητούν συνεχώς λύσεις για να καινοτομούν και να εξελίσσονται.

Η κρίση μπορεί να αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να μην σηκώσουμε τα χέρια, να είμαστε αισιόδοξοι και να προχωράμε μπροστά.

Οι μαρτυρίες 4 νέων συναδέλφων που κρατούν μια θετική στάση απέναντι στα πράγματα και θα παρουσιαστούν στο παρόν αφιέρωμα, απέχουν φυσικά από τη υπάρχουσα στάση του μέσου όρου του συνόλου των Φαρμακοποιών αυτήν την εποχή στην Ελλάδα.

Μπορείτε και εσείς να αλλάξετε διάθεση και οργάνωση και να ακολουθήσετε τα βήματά τους;

Απόστολος Βασιλείου και Ναπολέων Βασιλείου, Αθήνα

Με Στόχο την Εξειδίκευση
Το φαρμακείο όντας ένας ζωντανός οργανισμός εξελίσσεται και μεταμορφώνεται μέρα με τη μέρα.

Βλέποντας την εξελικτική γραμμή, κάθε αλλαγή που έρχεται γεννιέται από μία ανάγκη για βελτίωση, αναδόμηση και επιβίωση του είδους.

Συνεπώς και εμείς ακολουθούμε αυτήν την προσαρμοστική πορεία, αφού πλέον είναι φανερό πως οι συνθήκες απαιτούν κάτι καινoύργιο.

Το Φαρμακείο προ κρίσης είναι πια παρελθόν και τη σκυτάλη διαδέχεται ένα φαρμακείο που πρέπει να επιβιώσει σε «δύσκολο» περιβάλλον, και ελπίζουμε πως θα τα καταφέρει.

Έχοντας πάντα κατά νου ένα ανθρωποκεντρικό μοντέλο, βάλαμε τους εαυτούς μας στη θέση του καταναλωτή/ασθενή, αναζητώντας τη διαφοροποίηση.

Έτσι εμπνευστήκαμε και υλοποιήσαμε έναν χώρο, στον οποίο εργάζονται νέοι άνθρωποι με θέληση για δουλειά, αλλά πάνω απ' όλα εξειδικευμένοι για τις ανάγκες του κάθε τομέα ευθύνης τους.

Το μοντέλο του φαρμακοποιού-αισθητικού-διατροφολόγου-ορθοπεδικού, θεωρούμε πως έχει παρέλθει και τη θέση του έχει διαδεχτεί το μοντέλο της εξειδίκευσης.

Επιπροσθέτως, αναδείξαμε τομείς του Φαρμακείου, οι οποίοι ήταν στην αφάνεια, υποστηρίζοντας την παιδική γωνιά, το οδοντιατρικό τμήμα και το τμήμα καθημερινών αναγκών.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Φαρμακείου μας, ως προς την οργανωτική δομή, είναι η ψηφιοποίηση και συστηματοποίηση των παραγγελιών, καθώς και η σωστή διαχείριση των αποθεμάτων.

Όμως, το Φαρμακείο της σύγχρονης εποχής μεσούσης της κρίσης, δεν μπορεί να αρκεστεί σε αυτές μόνο τις αλλαγές.

Διαπιστώσαμε όμως ότι το όραμα μας για το σύγχρονο Φαρμακείο, πολλές φορές προσκρούει σε διάφορες νομοθετικές αγκυλώσεις που δυστυχώς περιορίζουν τους ορίζοντες του.

Μία από τις υπηρεσίες που θα μπορούσε να παρέχει το Φαρμακείο είναι μια ψηφιακή κατηγοριοποίηση των ασθενών βάσει του ιστορικού τους (πίεση, σάκχαρο, ασθένειες).

Με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε μία πλήρη εικόνα του ασθενή, η οποία σε πολλές περιπτώσεις θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άλλους επιστήμονες υγείας.

Η εκπαίδευση των ασθενών με ειδικά σεμινάρια, θα μπορούσε να αποτελέσει έναν πυλώνα ανάπτυξης των υπηρεσιών του φαρμακείου, καθώς θα μπορούν να κατανοήσουν σε μεγάλο βαθμό την ασθένεια ή το πρόβλημα που τους απασχολεί.

Αυτό βέβαια θα συνέβαλε και στη συνεργασία του σύγχρονου Φαρμακείου με συναφή επαγγέλματα, όπως φυσιοθεραπευτές, διατροφολόγους, ψυχολόγους.

Σίγουρα το σύγχρονο Φαρμακείο πρέπει να είναι άρτια συνδεδεμένο με την τεχνολογία.

Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι ανέπαφες συναλλαγές και προγράμματα CRM(Customer Relationship Management), συνδεδεμένα με την καρτέλα πελάτη, θα μπορούσε να αποτελέσουν τον πυρήνα αυτής της σχέσης.

Όλα αυτά που προαναφέρθηκαν όμως, δε θα πρέπει να αποπροσανατολίσουν τον κεντρικό επιστημονικό ρόλο του φαρμακοποιού, καθώς είναι αυτός που καλείται να διαχειριστεί κατά ένα μεγάλο μέρος την υγεία των πελατών του.

Μάριος Μάζης, Πειραιάς

Η Γενιά της Ψηφιακής Εποχής
Λαμβάνοντας υπόψη την κρίση που υπάρχει στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια, πήρα ορισμένες αποφάσεις για τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να λειτουργήσω με επιτυχία το φαρμακείο μου.

Θεωρώ ότι σημαντικό στοιχείο αρχικά είναι η «εικόνα» ενός Φαρμακείου.

Ο δικός μου ο χώρος φρόντισα να είναι φιλικός, τόσο προς τον πελάτη αλλά και προς τον εργαζόμενο.

Επιμελήθηκα ιδιαίτερα τον χώρο του φαρμακοπωλείου και τη διάταξη των προϊόντων, ώστε να διευκολύνουν τον πελάτη, να τον κάνουν να αισθάνεται άνετα και να του δημιουργούν διάθεση για να αγοράζει το κατάλληλο για αυτόν προϊόν.

Πιστεύω όμως, πως ένα από τα βασικότερα στο Φαρμακείο είναι το κατάλληλο προσωπικό, οι άνθρωποι δηλαδή.

Οι συνεργάτες που με πλαισιώνουν φρόντισα να θεωρούν το Φαρμακείο και δικό τους και όπως και εγώ, να βάζουν την ψυχή τους για να λειτουργούμε άψογα και να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις υπηρεσίες που αναζητούν.

Η γενιά μου ζει στην ψηφιακή εποχή.

Είναι πλέον πολύ εύκολο για κάποιον που γνωρίζει τα βασικά των υπολογιστών να έχει όπως και εγώ:

• Ηλεκτρονική αποθήκη

• Αρχείο πελατών

• Στατιστικά προϊόντων

• Γρήγορο έλεγχο αγοράς

• Logistics

Όλα αυτά μπορούν να γίνουν κυριολεκτικά σε κλάσματα δευτερολέπτου και μας γλιτώνουν χρόνο και χρήμα.

Επίσης έχοντας ασχοληθεί με τα οικονομικά, κατάφερα να δημιουργήσω ένα πλάνο της επιχείρησης μου που με βοηθάει στη σωστή διαχείριση των οικονομικών μου, έτσι ώστε να μπορέσω να έχω μεγαλύτερη κερδοφορία και ανάπτυξη.

Η φιλοσοφία μου είναι ότι δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε ακόμα και αν έχουμε μια υγιή επιχείρηση, αλλά να προσπαθούμε συνεχώς, γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο.

Αγγέλου Αλέξανδρος, Αρτέμιδα Αττικής

Ο Φαρμακοποιός των 7 Aστέρων
Ολοκληρώνοντας τις βασικές σπουδές και το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης στο Φαρμακευτικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών, μου δόθηκε η δυνατότητα διεξαγωγής διδακτορικής διατριβής.

Βρέθηκα λοιπόν μπροστά στο δίλημμα: να επωφεληθώ της ευκαιρίας ή να εγκαταλείψω διαπαντός τον φοιτητικό βίο;

Όποιο σενάριο και να επέλεγα θα καθόριζε την μετέπειτα πορεία μου.

Και εδώ επέλεξα να ρισκάρω!

Αρνήθηκα την τιμητική αυτή πρόταση και αρχές του 2016 κατάφερα να ιδρύσω Φαρμακείο στην Αρτέμιδα Αττικής.

Τα εμπόδια πολλά.

Η γραφειοκρατία μεγάλη.

Υπομονή στις δημόσιες υπηρεσίες μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και άγχος εξαιτίας της εξάμηνης προθεσμίας που δίδεται.

Αμέτρητες ώρες και ξενύχτια προκειμένου ο χώρος να είναι έτοιμος προς χρήση.

Κάθε αρχή και δύσκολη όπως συνηθίζεται να λέγεται.

Λαϊκή ρήση που πλαισιώνει κάθε νεοϊδρυθείσα επιχείρηση, αφενός γιατί δεν υπάρχει προϋπάρχουσα «στρωμένη» κατάσταση και αφετέρου δεν υπάρχει εξασφάλιση επιτυχίας της επιχειρηματικής κίνησης.

Μοναδικό κλειδί η σκληρή δουλειά.

Όλα συνοψίζονται στον Φαρμακοποιό των 7 αστέρων: Care-giver, Decision maker, Communicator, Leader, Manager, Life long learner, Teacher.

Η ευρεία ποικιλία προϊόντων με συμπληρώματα διατροφής, ορθοπεδικά, δερμοκαλλυντικά, ομοιοπαθητικά αποτελεί πλέον πανάκεια, ενώ το γαληνικό παρασκεύασμα θα αποτελέσει, κατά την γνώμη μου, τον πυλώνα διαφοροποίησης.

Οι συνεργασίες μεταξύ Φαρμακοποιών, που πριν μερικά χρόνια θεωρούνταν αδιανόητες, είναι πλέον επιτακτικές.

Αλλαγή έχει επέλθει και στο μοντέλο οργάνωσης του Φαρμακείου με την ηλεκτρονική αποτύπωση των αποθεμάτων να αποτελεί το μέσο εκείνο για πιο στοχευμένες αγορές και εξοικονόμηση πόρων.

Το Φαρμακείο του μέλλοντος δεν έχει καμία σχέση με αυτό προηγουμένων ετών.

Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές και η οικονομική κρίση διαμορφώνει πλέον τη νέα τάξη πραγμάτων.

Καινοτομίες και νέες ιδέες είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαίο να εφαρμοστούν.

Νέοι Φαρμακοποιοί Οπλισμένοι για την Επιτυχία

Όραμα μου αποτελεί ένας ασθενοκεντρικός πολυχώρος πρωτοβάθμιας περίθαλψης, όπου θα μετέχουν και άλλες ειδικότητες, με αναβάθμιση της ποιότητας των υπηρεσιών που θα μπορούν να προσφερθούν.

Συμβουλή μου προς τους νεαρούς συναδέλφους που αμφιταλαντεύονται: ρισκάρετε τώρα που είστε νέοι και ακούστε μόνο την ψυχή σας!

Στέλλα Καραγιάννη, Ηράκλειο Κρήτης

Ο Επιστημονικός Ρόλος Πάνω απ' Όλα
Είμαστε ένας κλάδος ο οποίος βάλλεται από παντού και εμείς οι νέοι Φαρμακοποιοί καλούμαστε να ανταπεξέλθουμε σε απαιτήσεις για τις οποίες δεν ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι.

Καλούμαστε πλέον να ενσαρκώσουμε πολλούς και διαφορετικούς ρόλους στο Φαρμακείο μας, πέραν αυτόν του επιστήμονα Φαρμακοποιού, όπως αυτόν του επιχειρηματία, του λογιστή, του διαφημιστή, του μάνατζερ αλλά και πολλούς άλλους.

Κι όχι μόνο οφείλουμε να ανταποκριθούμε σε όλα αυτά, αλλά πρέπει να τα κάνουμε και καλά, προκειμένου να επιβιώσουμε.

Πως μπορούμε όμως να ανταπεξέλθουμε;

Κατά τη γνώμη μου η λύση είναι να διαφοροποιηθούμε και να τονίσουμε την επιστημονική μας ιδιότητα.

Πώς θα το επιτύχουμε;

Χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης με τους ασθενείς- πελάτες μας που μας συμβουλεύονται για θέματα, τόσο υγείας όσο και ομορφιάς.

Όμως αυτό απαιτεί όχι μόνο σκληρή δουλειά στον χώρο εργασίας μας, αλλά και συνεχή ενημέρωση και μελέτη παλιών και νέων φαρμάκων και παραφαρμάκων.

Χτίζοντας σχέση εμπιστοσύνης ισχυροποιούμε το δικό μας κανάλι διανομής και ο καταναλωτής μας επισκέπτεται ακόμα και για προϊόντα τα οποία δεν θεωρούνται «παραδοσιακά» του Φαρμακείου, όπως π.χ. τα ανατομικά υποδήματα, δίνοντας μας έτσι μικρές, αλλά σημαντικές πλέον οικονομικές «ανάσες». 

Όσον αφορά τα παραδοσιακά δικά μας προϊόντα, πέραν του φαρμάκου, όπως είναι για παράδειγμα τα συμπληρώματα διατροφής, τα καλλυντικά αλλά και τα είδη ατομικής υγιεινής, τα οποία πλέον διανέμονται δυναμικά και από άλλα κανάλια, δεν έχουμε παρά να τα υπερασπιστούμε και να τονίσουμε την υπεροχή μας σε σχέση με τα υπόλοιπα σημεία πώλησης.

Πώς μπορούμε όμως εμείς οι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες να «πολεμήσουμε» τους μεγαλοκαταστηματάρχες και τις πολυεθνικές με τα μεγάλα budgets τους;

Κάνοντας έξυπνες κινήσεις όπως οικονομικές προσφορές σε συνδυασμό με την ποιότητα και τη σωστή συμβουλή, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να πάρει μόνο από τον επιστήμονα - φαρμακοποιό.

Έτσι, μπορούμε να ενισχύσουμε τις πωλήσεις μας στα παραφάρμακα, οι οποίες είναι πλέον είναι και η κύρια πηγή κερδοφορίας μας, εφόσον οι τιμές και τα περιθώρια κέρδους του φαρμάκου έχουν συρρικνωθεί.

Οι οικονομικές μας προσφορές μπορούν να γίνουν πιο δελεαστικές με εκπτώσεις που ωφελούν τους καταναλωτές, χωρίς να περιορίζεται και το δικό μας κέρδος.

Ένας τρόπος που μπορεί να επιτευχθεί αυτό είναι κάνοντας ομαδικές παραγγελίες με άλλους συναδέλφους.

Με αυτόν τον τρόπο δεν αυξάνουμε υπερβολικά το στοκ σε προϊόντα και παράλληλα κερδίζουμε μεγαλύτερη έκπτωση από την εκάστοτε εταιρεία, σε σχέση με αυτή που θα κερδίζαμε αν κάναμε μία παραγγελία μόνο για τις περιορισμένες μας πλέον ανάγκες.

Μία άλλη λύση που μπορεί να μας εξασφαλίσει το κέρδος αυτό, είναι οι αγορές μέσω προσφορών των συνεταιρισμών ή των φαρμακαποθηκών που είναι πλέον συχνότατες.

Παράλληλα, ενέργειες όπως η καθιέρωση των loyalty cards, η ενημέρωση των πελατών για τα τρέχουσες προσφορές μέσω μηνυμάτων ή e-mails αλλά και μέσω της ιστοσελίδας του Φαρμακείου, μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα στον χώρο μας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.