Το Internet στο Φαρμακείο

9 Λόγοι για να Συνδεθείτε τώρα…

Το Internet είναι πια μέσα στη ζωή όλων μας!

Μία κοινότητα με υψηλό κύρος αλλά και κοινωνικό ρόλο όπως αυτή των φαρμακείων δεν θα μπορούσε να μην ωφεληθεί από τις δυνατότητες, τις διευκολύνσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρει το Internet.

Πολλές από αυτές είναι πλέον επιβεβλημένες όπως η Ηλεκτρονική συνταγογράφηση.

Αναλυτικότερα η ευαισθητοποίηση της πολιτείας στο θέμα του ελέγχου της αλυσίδας διάθεσης των φαρμάκων από την παραγωγή (Φαρμακευτικές εταιρείες, Φαρμακαποθήκες) έως την διάθεση (Ιατροί, Φαρμακεία), οδήγησε πρόσφατα τη χώρα μας στο να προχωρήσει στην δημιουργία μίας ολοκληρωμένης υπηρεσίας μέσω του διαδικτύου που παράγει, μεταφέρει ηλεκτρονικά, εκτελεί και αποθηκεύει συνταγές.

Οι προϋποθέσεις για να εκσυγχρονιστεί ένα φαρμακείο και να αναβαθμιστούν οιυπηρεσίες που προσφέρει είναι ελάχιστες:

Εξοπλισμός:

Α. Ένας Ηλεκτρονικός υπολογιστής με το αντίστοιχο λειτουργικό σύστημα (Windows, Mac OS, Linux),
Β. Ένας εκτυπωτής (Laser ή Inkjet) και

Γ. Ένας σαρωτής γραμμωτού κώδικα (Barcode Scanner).

Λογισμικό:
Α. Internet browser ένα πρόγραμμα δηλαδή που επιτρέπει την περιήγηση στο διαδίκτυο (Internet Explorer, Firefox, Safari κλπ) που είτε περιλαμβάνεται στο λειτουργικό σύστημα είτε βρίσκεται ελεύθερα στο Internet (Firefox) και

Β. H ελεύθερη εφαρμογή Acrobat Reader

Το Internet στο Φαρμακείο

Αξιόπιστη πρόσβαση στο Internet:

Μπορεί η αγορά του συγκεκριμένου εξοπλισμού να επιβάλλεται για την υποστήριξη της Ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, όμως είναι ταυτόχρονα ένα εργαλείο ανάπτυξης και βελτίωσης των διαδικασιών και των υπηρεσιών που παρέχονται από το φαρμακείο.

Με μία σύνδεση Internet στο Φαρμακείο σας θα απολαμβάνετε:

1. Γρήγορη επικοινωνία και ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, για παθήσεις και αντίστοιχες θεραπευτικές αγωγές με ευέλικτες εφαρμογές αναζήτησης (π.χ Google).

2. Άμεση πληροφόρηση σε θέματα που αφορούν στο επάγγελμα του Φαρμακοποιού, είτε μέσω των ανακοινώσεων που αναρτώνται στις ιστοσελίδες των Φαρμακευτικών Συλλόγων, των Υπουργείων και των ΜΜΕ.

3. Ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-Mail) τόσο με τους πελάτες για ενημέρωση, προσφορές κ.λπ. όσο και με συναδέλφους, φορείς και εταιρείες.

4. Χρήση των δυνατοτήτων του e-Learning για απομακρυσμένη εκπαίδευση ή ενημέρωση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες.

5. Ηλεκτρονική διαχείριση του συνόλου των διαδικασιών που υποστηρίζονται σε ένα Φαρμακείο από κεντρικές εφαρμογές (Παραγγελίες, Πωλήσεις, Αποθήκη, Οικονομική διαχείριση, ηλεκτρονική διασύνδεση με την Εφορία, διασύνδεση με τράπεζες για ηλεκτρονικές συναλλαγές).

6. Δυνατότητα προβολής στο Internet, μέσω της δημιουργίας Ιστοτόπου (Site) για το φαρμακείο, όπου μπορεί να προβάλλονται ειδικές ενέργειες, ανακοινώσεις αλλά και χρήσιμο υλικό για τους επισκέπτες.

7. Η χρήση των νέων τρόπων πολυμεσικής επικοινωνίας (MSN, Skype) για την άμεση (μέσω φωνής ή βίντεο) επικοινωνίας με τους εν δυνάμει πελάτες.

8. Η εφαρμογή πολυπλοκότερων συστημάτων διαχείρισης πελατολογίου (CRM), που σε συνδυασμό με ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, θα μπορούσαν να βελτιώσουν και να επιταχύνουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πελάτες.

9. Τέλος, η ανάπτυξη ενός e-Shop θα μπορούσε να ολοκληρώσει τις υπηρεσίες που το Φαρμακείο μπορεί να προσφέρει σε πελάτες, που δύσκολα μετακινούνται ή έχουν πλέον μάθει να χρησιμοποιούν το Internet για τις αγορές τους.

Για όλους τους παραπάνω λόγους μία επιβεβλημένη κίνηση αγοράς αξιόπιστου εξοπλισμού και υπηρεσιών πρόσβασης στο Internet, μπορεί να αποτελέσει μία πραγματικά εξαιρετική επένδυση.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.