Τα 4 Ε του Content Marketing

Product (προϊόν), Price (τιμή), Place (διανομή), Promotion (προώθηση), δηλαδή Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση είναι τα 4 βασικά «κλειδιά» του μάρκετινγκ που αν χρησιμοποιηθούν σωστά και αποτελεσματικά μπορούν να απογειώσουν την επιχείρησή σας.

Όλα αυτά μέχρι σήμερα.

Οι εποχές έχουν αλλάξει και ο ψηφιακός κόσμος βρίσκεται καθημερινά όχι μόνο μπροστά στα μάτια μας, μέσω υπολογιστών, laptops και tablets, αλλά και στην άκρη του χεριού μας, μέσω των smartphones που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Σήμερα που όλοι έχουν πρόσβαση εύκολα και γρήγορα σε όλες τις πληροφορίες είναι επιτακτική η ανάγκη για τη δημιουργία περιεχομένου στο διαδίκτυο και στα κοινωνικά δίκτυα. Το content marketing εστιάζει ακριβώς πάνω σε αυτό: στη δημιουργία περιεχομένου που θα τραβήξει την προσοχή των καταναλωτών και, κυρίως, θα διατηρήσει το ενδιαφέρον τους.

Μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι.

Κάθε εταιρεία έχει διαφορετική κουλτούρα και κάθε υποψήφιος πελάτης έξω στα κοινωνικά δίκτυα είναι διαφορετικός.

Πώς θα καταφέρετε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των πελατών σας; Πώς θα κατορθώσετε να βρείτε νέους πελάτες;

Για αρχή, μια είναι η βασική σας προτεραιότητα: Να αναγνωρίσετε το κοινό σας.

Να βρείτε δηλαδή τον στόχο της επιχείρησής σας.

Σε ποιους απευθύνεστε;

Ποιοι σας ενδιαφέρουν;

Τι ακριβώς τους προσφέρετε;

Πώς θα τους βοηθήσετε να βελτιώσουν τη ζωή τους;

Για να δημιουργήσετε Περιεχόμενο (content) πρέπει να σκεφτείτε πάνω σε τέσσερα διαφορετικά σημεία «κλειδιά» που είναι διαφορετικά από αυτά του παραδοσιακού marketing.

Σχηματικά το content marketing επικεντρώνεται σε 4 Ε: Engage, Educate, Entertain, Empower.

Θα χρειαστεί δηλαδή αν επικεντρωθείτε στην Δέσμευση/Αλληλεπίδραση, στην Εκπαίδευση, στη Διασκέδαση και στην Ενδυνάμωση.

Ας τα δούμε λίγο πιο αναλυτικά:

1. Engage: Δέσμευση / Αλληλεπίδραση

Το περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε πρέπει να είναι ικανό να τραβήξει την προσοχή του κοινού σας και να τη διατηρήσει.

Το διαδίκτυο είναι γεμάτο πληροφορίες, γεμάτο περιεχόμενο, χρειάζεται αν βρείτε έναν τρόπο να κάνετε το δικό σας περιεχόμενο να ξεχωρίσει.

Τέτοιο περιεχόμενο μπορεί να είναι τα καλογραμμένα άρθρα, οι όμορφες εικόνες, τα καλογυρισμένα videos, τα ενδιαφέροντα webinars.

Στοιχεία από αξιόπιστες πηγές, όπως για παράδειγμα μια επιστημονική έρευνα, μπορεί να δώσουν κύρος στο περιεχόμενο σας.

Αν το κοινό σας ενδιαφερθεί, θα το δείξει με κάποιο τρόπο, θα υπάρξει κάποιου είδους αλληλεπίδραση.

Διατηρήστε αυτήν την αλληλεπίδραση, απαντήστε σε κάποιο σχόλιο και θα δείτε σιγά σιγά να χτίζεται μια σχέση εμπιστοσύνης. 

Προσοχή: δεν χρειάζονται υπερβολές, μην «βομδαρδίζετε» τους υποψήφιους πελάτες σας, μην «ανεβάζετε» συνέχεια νέο περιεχόμενο, μην επαναλαμβάνετε. Διατηρήστε μια ισορροπία.

Ο ανταγωνιστής σας βρίσκεται μόνο ένα κλικ μακριά.

2. Educate: Εκπαίδευση

Αυτή η έννοια της εκπαίδευσης αφορά την σχέση εμπιστοσύνης που θέλετε να χτίσετε με τους πελάτες σας.

Μέσω του περιεχομένου μπορείτε να δείξετε ότι γνωρίζετε πολύ καλά τον τομέα σας και να δώσετε την ευκαιρία στους πελάτες σας να ενημερωθούν και να μάθουν πράγματα για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Δημιουργήστε εκπαιδευτικό περιεχόμενο.

Μην διστάσετε να κοινοποιήσετε έρευνες και testimonials που αφορούν το προϊόν σας.

Ετοιμάστε προσεγμένα webinars.

Δεν θέλετε απλώς να πουλήσετε.

Θέλετε να μοιραστείτε πληροφορίες και γνώση.

Θέλετε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να διαμορφώσουν άποψη.

Θέλετε να δημιουργήσετε ερωτήματα, στα οποία θα έχετε εσείς τις απαντήσεις.

Μετά θα είναι έτοιμοι να σας εμπιστευτούν.

3. Entertain: Διασκέδαση

Η διασκέδαση αφορά επίσης τη σχέση εμπιστοσύνης που θέλετε να χτίσετε με τους πελάτες σας.

Όπως και τα μικρά παιδιά μαθαίνουν παίζοντας, οι μεγάλοι είναι πολύ πιο εύκολο να μάθουν μέσα από τη διασκέδαση.

Μαθαίνουμε ευκολότερα όταν η πληροφορία μεταφέρεται με διασκεδαστικό τρόπο.

Μην διστάσετε να δημιουργήσετε έξυπνα videos και όμορφα γραφικά για να μεταφέρετε τις πληροφορίες που θέλετε.

Είναι πολύ πιο εύκολο να μεταδώσετε πληροφορίες μέσα από τις εικόνες.

Οι ειδικοί του content marketing παραδέχονται ότι οι καταναλωτές οι καταναλωτές που παρακολουθούν ένα video είναι κατά 85% πιο έτοιμοι να αγοράσουν.

Επιπρόσθετα ένα video ή μια εικόνα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να γίνει “viral” να κυκλοφορήσει δηλαδή στα κοινωνικά δίκτυα και να κοινοποιηθεί δηλαδή σε πάρα πολλούς αποδέκτες.

4. Empower: Ενδυνάμωση

Το τελευταίο «κλειδί» του content marketing είναι η ενδυνάμωση, δηλαδή η πιστότητα του κοινού και των πελατών σας.

Οι πληροφορίες που δίνεται και οι λύσεις που προσφέρετε θα πρέπει να μπορούν να κινητοποιήσουν τους πελάτες σας, να τους κάνουν να ενδιαφερθούν για τα όσα λέτε και τελικά για το προϊόν σας.

Δείξτε στους πελάτες σας πώς μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες σας και να τους βοηθήσετε να βελτιώσουν τη ζωή και την καθημερινότητά τους.

Αν έχετε πελάτες επιχειρήσεις δώστε τους να καταλάβουν ότι με τις υπηρεσίες σας μπορούν να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους και να αποκτήσουν ακόμη περισσότερους πελάτες.

Το ελκυστικό περιεχόμενο που είπαμε παραπάνω (φωτογραφίες, videos, infographics, webinars και testimonials) μπορεί να κινητοποιήσει τους πελάτες σας ακόμη περισσότερο όταν αντιλαμβάνονται ότι τα προϊόντα σας καλύπτουν τις ανάγκες σας και βελτιώνουν την καθημερινότητά τους.

Θυμηθείτε:
Δεν χρησιμοποιούμε το περιεχόμενο απλώς για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας.

Χρησιμοποιούμε την στρατηγική του content marketing για να προσφέρουμε γνώση και ψυχαγωγία στους πελάτες μας, να τους βοηθήσουμε να εξελιχθούν και να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.