Φαρμακεία στο Διαδίκτυο: Τι λέει η Εμπειρία;

Σήμερα όλο και περισσότερα φαρμακεία ενισχύουν την παρουσία τους στο Διαδίκτυο μέσω των ηλεκτρονικών τους καταστημάτων.

Πρόκειται για μια αγορά που γνωρίζει ανοδικές τάσεις και έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.

Μιλήσαμε με δύο Φαρμακοποιούς για τη δική τους εμπειρία στη θαυμαστή χώρα των διαδικτυακών αγορών.

Φαρμακείο Ελένη Χρυσή, Αθήνα

Το Pharmacy 295 (www.pharmacy295.gr) επεκτείνει την παρουσία του ως το δημοφιλέστερο ηλεκτρονικό Φαρμακείο στην ελληνική αγορά, παραμένοντας στην κορυφή, με περισσότερα από 9.000 προϊόντα, In House τμήματα (Φωτογραφίας, Customer Service, Digital Marketing, Graphic Design), αναβαθμισμένη ιστοσελίδα με Responsive σχεδίαση και εξειδικευμένη mobile App εφαρμογή για αγορές μέσω Smartphones-Tablets.

Φαρμακεία στο Διαδίκτυο: Τι λέει η Εμπειρία;

Η ιδέα ήταν να ενισχυθεί η εμπειρία των πελατών μέσα από την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και την αλληλεπίδραση του φυσικού καταστήματος με το online shop.

Για τη δημιουργία του ηλεκτρονικού μας καταστήματος απαιτήθηκε η δημιουργία In-House τμημάτων: Συλλογής, Τιμολόγησης, Συσκευασίας, Φωτογράφησης Προϊόντων, Ψηφιακού Marketing, Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης (Customer Support) και Graphic Design.

Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο γίνεται η συλλογή των παραγγελιών, πριν προωθηθούν στην τιμολόγηση, στη συσκευασία και στο τμήμα αποστολής για παράδοση στο σπίτι ή παραλαβή από το Φαρμακείο.

Δημιουργήσαμε στούντιο φωτογράφησης προϊόντων και επεξεργασίας σε εικόνες υψηλής ανάλυσης.

Πρόκειται για καινοτομία στο χώρο του ηλεκτρονικού Φαρμακείου που στοχεύει στην καλύτερη πληροφόρηση και εμπειρία του καταναλωτή, αλλά και τη συμβατότητα με τους κανόνες της Google για μοναδικό περιεχόμενο (Unique Content).

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση όλων των ενεργειών του Ψηφιακού Marketing γίνεται από εξειδικευμένο τμήμα μας, προσφέροντας αμεσότητα στο σχεδιασμό και την υλοποίηση, στοχευμένη προώθηση και άμεση αξιολόγηση για μέγιστη απόδοση και προσαρμοστικότητα όλων των ενεργειών.

Με την υποστήριξη του δημιουργικού μας τμήματος Graphic Design, προωθείται η σχεδίαση με εικόνες και γραφικά υψηλής ανάλυσης, ώστε η πλοήγηση να αποτελεί μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία με δυνατό brand awareness και ομοιογενή εταιρική ταυτότητα.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών φροντίζει για την υποστήριξη πριν και μετά την πώληση, με συμβουλές για φαρμακευτικά, παραφαρμακευτικά και δερμοκαλλυντικά προϊόντα από αισθητικούς και φαρμακοποιούς και υποβολή παραγγελιών τηλεφωνικά.

Σαν αποτέλεσμα έχουμε καταφέρει να είναι σταθερά το δημοφιλέστερο Φαρμακείο online, με τις περισσότερες αναζητήσεις (στοιχεία Google, 2014-2015), χωρίς να είναι το φθηνότερο.

Εξυπηρετούμε 15.000+ παραγγελίες μηνιαίως, με μεγάλο ποσοστό σε προορισμούς εκτός Αττικής, ως αποτέλεσμα της άψογης εξυπηρέτησης ακόμη και σε δυσπρόσιτες περιοχές.

Η ενίσχυση του brand loyalty αποδεικνύεται με την αύξηση του ποσοστού επαναληπτικών επισκεπτών στο 55% του συνόλου.

Ηλεκτρονικό Κατάστημα και Φυσικό Κατάστημα

Η επικράτηση του βιομηχανικού φάρμακου και καλλυντικού μπορεί να έχει περιορίσει σήμερα σημαντικά τον ρόλο του Φαρμακοποιού, δεν έχει μειώσει όμως στο ελάχιστο την σπουδαιότητα του φαρμακευτικού λειτουργήματος και τους ισχυρούς δεσμούς που διατηρεί με την κοινωνία.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα όμως επιτρέπει την προβολή σε ένα ευρύτερο κοινό, διαφορετικής σύνθεσης από τους τακτικούς πελάτες του Φαρμακείου, βοηθά την αλληλεπίδραση με το φυσικό κατάστημα, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό την εικόνα του Φαρμακοποιού και την σπουδαιότητα του λειτουργήματος του.

Φαρμακείο Αθανάσιος Ταουήλ, Αθήνα

Ο σχεδιασμός, η κατασκευή και η λειτουργία ενός e-shop, αποτελεί μία σημαντική στρατηγική απόφαση που απαιτεί εκτός των άλλων και ειδικευμένη γνώση σε θέματα τεχνολογίας.

Όπως και στο φυσικό κατάστημα, ένα e-shop θα πρέπει πρώτα απ’ όλα να σχεδιαστεί σωστά, ώστε να είναι πολύ απλό, εύχρηστο και να καθοδηγεί σωστά και γρήγορα τον επισκέπτη, αναδεικνύοντας παράλληλα και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης.

Τέλος να προσφέρει και όλα τα απαιτούμενα εργαλεία (ποικιλία τρόπων πληρωμής, γρήγορη και αξιόπιστη παράδοση, διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνική υποστήριξη και εξυπηρέτηση πριν και μετά την πώληση, παροχή ειδικών συμβουλών υγείας κλπ ), ώστε το αποτέλεσμα να είναι αφ’ ενός μία ευχάριστη εμπειρία για τον επισκέπτη και αφ’ ετέρου να καλλιεργείται ένα κλίμα εμπιστοσύνης μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος και των πελατών του.

Φαρμακεία στο Διαδίκτυο: Τι λέει η Εμπειρία;

Εμείς για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.healthyhabit.gr, μετά από αρκετή προσπάθεια και αναζήτηση μέσα σε ένα δαιδαλώδες τεχνολογικό περιβάλλον που απαιτεί εξειδικευμένη γνώση, ώστε να μπορείς να επιλέξεις τον κατάλληλο συνδυασμό τεχνολογιών, που είναι από μόνη της μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία χωρίς πάντοτε να διασφαλίζεται το επιθυμητό αποτέλεσμα, είμαστε υπερήφανοι που καταφέραμε τελικά και βγάλαμε στον αέρα ένα άρτια ενημερωμένο, ευχάριστο και πολύ φιλικό περιβάλλον για τον επισκέπτη, διασφαλίζοντας του όλα τα πιο πάνω χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου e-shop.

Αυτό που δεν φαίνεται και υποστηρίζει τη «βιτρίνα» του καταστήματος μας είναι ένα στιβαρό περιβάλλον υποστήριξης, που απαρτίζεται καταρχάς από το ανθρώπινο δυναμικό του, που αποτελεί και ξεχωριστό τμήμα της επιχείρησης, και από το πολύ υψηλό τεχνολογικό επίπεδο των υποδομών μας, που μας διασφαλίζει αυτοματοποιημένες διαδικασίες ως προς την ενημέρωση των επικαιροποιημένων χαρακτηριστικών των προϊόντων (ιδιότητες, τιμές, εκπτώσεις, προσφορές κλπ).

Το αποτέλεσμα είναι η ελαχιστοποίηση των λαθών και των προβλημάτων στη συλλογή, στις παραδόσεις και γενικότερα στη λειτουργία του e-shop μας, επιτυγχάνοντας πολύ υψηλή βαθμολογία ως προς την ικανοποίηση και την εξυπηρέτηση των πελατών μας, που είναι άλλωστε και απόλυτη προτεραιότητα μας.

Οι αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είναι πραγματικά μια ευχάριστη εμπειρία!

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.