Καταστήματα και Internet Χρησιμοποιούν οι Καταναλωτές για τις Αγορές τους

Για το 2017 η έρευνα της GfK - FutureBuy® δείχνει σημαντικές ενδείξεις για συνδυασμό online και offline αγορών.

Πιο συγκεκριμένα, οι Έλληνες καταναλωτές, χρησιμοποιούν τόσο το κατάστημα όσο και online πηγές για τις αγορές τους.

Κυριαρχία των φυσικών καταστημάτων

Τα φυσικά καταστήματα διατηρούν τη σημαντικότητά τους.

Σχεδόν οι μισοί Έλληνες καταναλωτές (47%) ανέφεραν ότι αρχικά έψαξαν τα προϊόντα online και αργότερα επισκέφτηκαν το κατάστημα για να τα αγοράσουν, σε αντίθεση με εκείνους (24%) που έψαξαν για ένα προϊόν σε κατάστημα και έπειτα το αγόρασαν online.

Καταστήματα και Internet Χρησιμοποιούν οι Καταναλωτές για τις Αγορές τους

Κίνητρα για αγορά στο κατάστημα

Ανάμεσα σε εκείνους που επέλεξαν να αγοράσουν ένα προϊόν σε κατάστημα, σχεδόν οι μισοί ανέφεραν σαν κύριο λόγο τη δυνατότητα να δουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.

Αναφέρθηκε επίσης, ως δεύτερος λόγος, η στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων (34%), με τη δυνατότητα να παραλάβουν τα προϊόντα νωρίτερα να έρχεται τρίτη σε σημαντικότητα (29%).

Η προσωπική αλληλεπίδραση με το προϊόν στο κατάστημα αποτελεί σημαντικό παράγοντα ενώ ακολουθεί η ευκολία επιστροφών (35%) και η ταχύτητα αγορών (32%).

Κίνητρα για online αγορές

Για τους καταναλωτές που αγόρασαν ένα προϊόν διαδικτυακά, η εξοικονόμηση χρημάτων είναι ο πιο κοινά αναφερόμενος παράγοντας,

Η ευκολία στην αγορά έρχεται δεύτερη (32%), ενώ οι καλύτερες επιλογές πληρωμής αναφέρονται πιο συχνά σε ποσοστό 37%.

Αγοραστική συμπεριφορά

Πέντε στους δέκα ερωτηθέντες συμφωνούν με την δήλωση, "Η φορητή συσκευή μου (smartphone ή / και tablet) γίνεται ολοένα και πιο σημαντικό εργαλείο για τις αγορές μου,” σε σύγκριση με το αντίστοιχο ποσοστό για την Ευρώπη που φτάνει το 31%.

Τέσσερις στους δέκα δηλώνουν ότι “τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταστεί εξίσου σημαντικά με άλλες πηγές πληροφοριών” σχετικά με τις αποφάσεις αγορών.

Οι ψηφιακές συσκευές καθίστανται όλο και πιο απαραίτητες στην αγορά καθημερινών καταναλωτικών αγαθών...

Ωστόσο, οι Έλληνες καταναλωτές εξακολουθούν να βασίζονται στα φυσικά καταστήματα για την τελική αγορά!

www.PharmaManage.gr 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.