Επιμελημένο Merchandizing για το Βρέφος και τις Νέες Μητέρες

Δημιουργείστε ένα τμήμα με όλα τα προϊόντα για το βρέφος.

Εάν έχετε χώρο και την κατάλληλα αυξανόμενη πελατεία με νέα σχετικά ζευγάρια στη γειτονιά, οριοθετήστε το τμήμα αυτό σε ένα «ζεστό» σημείο, αυτό δεξιά μετά την είσοδο.

Αν όχι, αναπτύξτε το κάπου πιο ήσυχα, ώστε η μητέρα με το καροτσάκι να μπορεί να κοιτάξει και να διαλέξει με την ησυχία της.

Ιδανικά φυσικά το τμήμα αυτό θα πρέπει να έχει 4 ραφιέρες:

  • Μία για τα «βρεφικά καλλυντικά υγιεινής και φροντίδας»,
  • Μία για τα «βρεφικά αξεσουάρ»,
  • Μία για τον «θηλασμό» και 
  • Μία για τη «νέα μητέρα».
  • Παράλληλα για τη «παιδική διατροφή» μία χαμηλή γόνδολα δίπλα σε αυτές τις ραφιέρες είναι το πιο ιδανικό.

Επιμελημένο Merchandizing για το Βρέφος και τις Νέες Μητέρες

Σύμφωνα με έρευνες ένα 40% των πελατών που έρχονται στο φαρμακείο για βρεφικό γάλα μπορεί να αγοράσουν αυθόρμητα ένα άλλο προϊόν βρεφικής περιποίησης για το παιδί τους.

Μπορείτε να έχετε και μια ποικιλία από ‘’έξυπνα μασητικά παιχνίδια’’ που και θα ανακουφίσουν το μωρό στα πρώτα δοντάκια του και θα καλύψουν την ανάγκη της μαμάς να αγοράσει ένα παιχνιδάκι για το καμάρι της!

Στη ραφιέρα με τα «βρεφικά καλλυντικά υγιεινής και φροντίδας» επιλέξτε μάρκες γνωστές που έχουν ήδη κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού.

Αλλά μη διστάσετε να προτείνετε και πιο ειδικά παιδικά δερματολογικά καλλυντικά σε περιπτώσεις ερεθισμών αλλά και γενικά ευαίσθητου δέρματος.

Λέξεις όπως:

  • «Φυσικό»,
  • «Βιολογικό»,
  • «Υποαλλεργικό»,
  • «Δερματολογικά Ελεγμένο»,
  • «100% Ασφαλές»,
  • «Καταπραϋντικό για το Δέρμα»…

Πείθουν περισσότερο τη νέα μητέρα.

Στη ραφιέρα της «νέας μητέρας» δημιουργείστε ράφια για όλες τις περιόδους εγκυμοσύνης με την κατάλληλη σήμανση.

Ξεκινήστε με τα τεστ ωορρηξίας και τα τεστ εγκυμοσύνης και συνεχίστε με ένα ράφι με τα προϊόντα φροντίδας σώματος και προσώπου για την εγκυμοσύνη.

Οι γυναίκες που περιμένουν το πρώτο τους παιδί κατά κανόνα αφιερώνουν χρόνο για τη φροντίδα στο σώμα τους.

Καλλυντικά για ραβδώσεις, για τη τόνωση των ιστών του στήθους, για τις κηλίδες εγκυμοσύνης στο δέρμα, θα έχουν εδώ την προτεραιότητα έκθεσης.

Προσοχή στις Τιμές

Για προϊόντα καθημερινής χρήσης όπως μαντηλάκια καθαρισμού για την αλλαγή της πάνας ή παιδικά αφρόλουτρα, τα οποία μπορούν να βρούνε και στα S/Market, οι νέες μητέρες είναι πολύ ευαίσθητες στις τιμές.

Για να γίνουν αυτού του τύπου τα προϊόντα πιο ελκυστικά για αγορά και να αποκτήσετε πιστή πελατεία, φροντίστε να δίνετε είτε μια μικρή χρηματική έκπτωση στις σταθερές σας πελάτισσες, είτε ένα μικρό δωράκι με ένα σετ από δείγματα καλλυντικών για το παιδί τους ή και για τις ίδιες.

Φυσικά δεν είστε αναγκασμένοι να κάνετε τα ίδιο για εξειδικευμένα προϊόντα του φαρμακείου όπως αυτά για ερεθισμούς ή αλλεργίες.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.