Βρεφικά και Παιδικά Καλλυντικά Στην Κορυφή της Προστασίας και Ασφάλειας

Τα βρεφικά καλλυντικά στο Φαρμακείο έχουν το πλεονέκτημα της υψηλής ασφάλειας και της πιο επιστημονικής εικόνας.

Παράλληλα το κανάλι ανταγωνίζεται τα καταστήματα ευρείας, με τη διαφοροποίηση της συμβουλής, γεγονός που θα κινητοποιήσει τις αγορές, αν φυσικά ο Φαρμακοποιός "παίξει σωστά το χαρτί αυτό!"

Αρκετοί Φαρμακοποιοί, "λησμονούσαν" μέχρι πρόσφατα να ασχοληθούν ενεργά με τη συμβουλή προς τη νέα μητέρα για το μωρό της!

Και όμως απέναντι από την απειλή της διάθεσης πολλών προϊόντων βρεφικών, διατροφής και περιποίησης, στο S/M, οφείλουν να αναδείξουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα αυτό της συμβουλής.

Μια ερώτηση για ένα ειδικό πρόβλημα, μια αμφιβολία για την ασφάλεια ενός προϊόντος, μια ολοκληρωμένη πρόταση φροντίδας του μωρού της προς τη νέα μητέρα, εδραιώνει την εμπιστοσύνη και κερδίζει τη πιστότητα της.

Ιδιαίτερα πάνω στο θέμα της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας των προϊόντων που διατίθενται στο Φαρμακείο, εκεί είναι που πρέπει να δοθεί έμφαση στην επικοινωνία με τον πελάτη!

Τα περισσότερα μάλιστα παιδικά καλλυντικά του Φαρμακείου έχουν την ιατρική υποστήριξη παιδιάτρων και παιδο-δερματολόγων και εδώ βρίσκουμε προϊόντα πιο εξειδικευμένα για τα προβλήματα του βρεφικού και παιδικού δέρματος.

Μια τάση που εξελίσσεται τα τελευταία χρόνια είναι η αναζήτηση φυσικών προϊόντων με βιολογικά συστατικά.

Το επιχείρημα "100% φυσικό προϊόν" πουλάει, ιδιαίτερα στις νέες μητέρες για το πρώτο τους παιδί!

Συνήθως για το πρώτο τους παιδί οι νέες μητέρες εμπιστεύονται τον παιδίατρο και το μαιευτήριο.

Παράλληλα το Φαρμακείο είναι για αυτές σημείο όπου θα βρούνε προϊόντα ασφαλή, διότι πολλά έχουν λεχθεί τελευταία για την επικινδυνότητα των συστατικών των καλλυντικών γενικά προϊόντων π.χ. parabens.

Εκμεταλλευόμενες αυτόν το φόβο των καταναλωτών για τα συντηρητικά στα καλλυντικά, καθώς και γενικά για τα χημικά συστατικά, πολλές μάρκες έχουν επενδύσει στα βιολογικά καλλυντικά, ιδιαίτερα στον τομέα των βρεφικών και παιδικών καλλυντικών.

Η απαίτηση του καταναλωτή για ασφάλεια, ιδιαίτερα σε αυτή την κατηγορία προϊόντων, δεν αποκλείει παράλληλα την αίσθηση ευχαρίστησης κατά τη χρήση, χρησιμοποιώντας πολλές γαληνικές μορφές (γαλακτώματα, κρέμες, αφρίζοντα gels), ευχάριστες και απαλές υφές, καθώς και απαλά αρώματα.

Βρεφικά και Παιδικά Καλλυντικά Στην Κορυφή της Προστασίας και Ασφάλειας

Ενέργειες επικοινωνίας

Όσο αφορά την επικοινωνία και την προβολή τους, οι μάρκες παιδικών δερμοκαλλυντικών που πωλούνται στο Φαρμακείο, χρησιμοποιούν κυρίως τα ειδικά περιοδικά για το παιδί και τους γονείς, αλλά και τα γυναικεία περιοδικά ποικίλης ύλης.

Η πρόθεσή τους είναι μια επικοινωνία παιδαγωγική.

Παράλληλα δεν αμελούν το internet και τα κοινωνικά δίκτυα, προνομιούχα κανάλια επικοινωνίας ιδιαίτερα για τις νεαρές μητέρες, όπου μπορούν να έχουν μια διαδραστική επικοινωνία με τη μάρκα.

Επίσης πολλές μάρκες επισκέπτονται και ενημερώνουν παιδιάτρους και παιδο-δερματολόγους, και κάνουν συμβάσεις προβολής τους μέσα από τα μαιευτήρια.

Όσο αφορά το σημείο πώλησης, το Φαρμακείο, χρησιμοποιούν τα κλασσικά προωθητικά υλικά: βιτρίνες καρτολίνες, εκθετήρια και ενημερωτικά έντυπα.

Η δειγματοδιανομή είναι πολύ σημαντική προωθητική ενέργεια.

Πώς αλλιώς να "αγγίξουν" τις μητέρες και να τις κάνουν πιστές στο προϊόν αν δεν τις κάνουν να το δοκιμάσουν;

Ιδιαίτερα στα μαιευτήρια η παροχή προϊόντων σε μικρές συσκευασίες δοκιμής σε ένα όμορφο νεσεσέρ, "δεσμεύει" τις μητέρες από τη πρώτη φροντίδα του μωρού τους και αποτελεί μια στρατηγική προώθησης πολύ επιτυχημένη.

Αλλά και για το φαρμακείο η δειγματοδιανομή και η επεξήγηση για τη καθημερινή φροντίδα του βρέφους, είναι ένα επιτυχημένο μέσο προβολής, ιδιαίτερα αν γίνει ήδη στη μέλλουσα μητέρα κατά τον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης της πριν πάει στο μαιευτήριο.

Προβολή και Merchandizing για τα Βρεφικά Καλλυντικά

Τι πρέπει να αναδείξετε ιδιαίτερα:

• Τα "φυσικά" και "βιολογικά" καλλυντικά, γιατί αυτά σήμερα είναι η τάση,

• Τις οικονομικές μεγάλες συσκευασίες,

• Τους συνδυασμούς προϊόντων συμπληρωματικών και

• Τα προϊόντα για τα προβλήματα του δέρματος του βρέφους π.χ. παρατρίμματα, εκζέματα, ατοπική δερματίτιδα.

Πώς Πρέπει να τα Τοποθετήσετε

Έχοντας μια μεγάλη ποικιλία μαρκών το φαρμακείο, όπως εξ'άλλου και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, θα τοποθετήσετε στα πιο "ζεστά" σημεία του χώρου τις πιο γνωστές και κινήσιμες μάρκες σας, αλλά δεν θα αμελήσετε να προβάλετε πάνω στον πάγκο ή σε μια γόνδολα προβολής, μια καινοτομία, κάτι νέο!

Για ένα Επιτυχημένο Merchandizing

Εφαρμόστε το category merchandizing τοποθετώντας μαζί:

• Τα παιδικά αντηλιακά,

•Τα προϊόντα υγιεινής και φροντίδας και

• Τα μαντηλάκια καθαρισμού.

Μην Αμελήστε τη Σήμανση με Δείκτες Ραφιών

Φροντίστε ιδιαίτερα τις νέες μητέρες:

• Δώστε δείγματα για άλλα προϊόντα σε κάθε τους αγορά και

• Μην αμελήστε εσείς και όλη η ομάδα σας τη συμβουλή σας, κυρίως επιμένοντας στην ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα που εγγυώνται τα παιδικά καλλυντικά του Φαρμακείου!

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.