Σημάνσεις στα Προϊόντα και η Αναγραφή των Τιμών

Ο πελάτης που μπαίνει μέσα στο Φαρμακείο πρέπει να μπορεί να αναγνωρίζει εύκολα τη θέση όπου βρίσκονται οι διάφορες μάρκες ή κατηγορίες παραφαρμακευτικών προϊόντων και να έχει εύκολη και γρήγορη πρόσβαση σε αυτές στα ράφια.

Είναι αναγκαίο λοιπόν να υπάρχει ευανάγνωστη και εμφανής σήμανση και επαρκές προωθητικό υλικό όχι μόνο στα ράφια αλλά και στις μετώπες των ραφιερών, που να προσδιορίζουν τη μάρκα μιας σειράς προϊόντων ή τον τύπο μιας κατηγορίας προϊόντων.

Σημάνσεις στα Προϊόντα και η Αναγραφή των Τιμών

Η σήμανση στις μετώπες προσδιορίζει και ξεχωρίζει μέσα στο χώρο τις γενικές κατηγορίες προϊόντων (π.χ. αυτοθεραπεία, δερμοκαλλυντικά, ορθοπεδικά, φυτοθεραπεία κ.λπ.), ενώ η σήμανση στα ράφια τις διάφορες υποκατηγορίες προϊόντων (π.χ. προϊόντα για το βήχα, προϊόντα υγιεινής, προϊόντα για τα μαλλιά κ.λπ.).

Το σημαντικό είναι οι σημάνσεις, είτε ως δείκτες ραφιών είτε ως μετώπες, να έχουν οπτική ομοιογένεια (σχήμα, γράμματα, χρώματα…), ώστε να υπάρχει μια οπτική αρμονία στο χώρο.

Η αναγραφή τιμών επάνω στα προϊόντα είναι επίσης ένα σημαντικό στοιχείο που βοηθά την πώληση.

Σημάνσεις στα Προϊόντα και η Αναγραφή των Τιμών

Η πρακτική αυτή διευκολύνει όχι μόνο τον πελάτη στη σύγκριση τιμών και στην επιλογή του, αλλά και το άτομο του Φαρμακείου, που δεν είναι αναγκασμένο να ανατρέχει σε τιμοκαταλόγους.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, κερδίζει χρόνο καθώς και την εμπιστοσύνη του πελάτη του, όταν του κάνει επιπλέον έκπτωση από την αναγραφόμενη τιμή.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.