Το Προωθητικό Υλικό

Πρόκειται για διαφημιστικό υλικό στο σημείο πώλησης, όπως οι καρτολίνες, τα stands πάγκου και εδάφους, τα ενημερωτικά έντυπα κ.λπ., που χρησιμοποιείται για να ενημερώσει και να προβάλει ένα προϊόν ή ένα θέμα υγείας ή ομορφιάς.

Τοποθετείται σε εμφανή σημεία, όπως η βιτρίνα, ο πάγκος εξυπηρέτησης ή το επάνω μέρος μιας γόνδολας προβολής.

Το Προωθητικό Υλικό

Για να είναι σωστή η απόδοση του μηνύματος των υλικών αυτών επικοινωνίας προς τον πελάτη, δεν θα πρέπει να είναι πάρα πολλά στο χώρο, καθώς τα πολλά μηνύματα προκαλούν σύγχυση στην αντίληψη του καταναλωτή.

Τα προωθητικά υλικά μπορεί να είναι μόνιμα ή να εναλλάσσονται περιοδικά.

Στην πρώτη περίπτωση, πρόκειται για μόνιμα εκθετήρια προϊόντων που η τοποθέτησή τους μελετάται στο πλαίσιο του γενικού σχεδιασμού της εμπορικής οργάνωσης του χώρου πώλησης.

Το Προωθητικό Υλικό

Στη δεύτερη περίπτωση, τα προωθητικά υλικά, που αφορούν νέα προϊόντα ή την προβολή εποχικών προϊόντων, πρέπει να εναλλάσσονται στο χώρο κάθε 20-30 ημέρες.

Η απόδοση των μηνυμάτων των προωθητικών υλικών είναι καλύτερη όταν συνδυάζεται η τοποθέτησή τους μέσα στο χώρο πώλησης με την αντίστοιχη καρτολίνα στη βιτρίνα.

 

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.