Αναδεικνύοντας στο Χώρο τα Παραφάρμακα

Αναδεικνύοντας στο χώρο του Φαρμακείου τα παραφάρμακα, δίνοντας έμφαση στην παρορμητική ζήτηση και αγορά.

Υπάρχουν «σημεία-κλειδιά» πολύ σημαντικά για το σχεδιασμό του χώρου και των επίπλων που προορίζονται ειδικά για τα παραφαρμακευτικά προϊόντα.

Αυτά τα «σημεία-κλειδιά» κάνουν τη διαφορά!

Για παράδειγμα, όταν μια μητέρα ψάχνει ένα προϊόν για το μωρό της, θα πρέπει να μπορεί να το βρει γρήγορα και εύκολα.

Αναδεικνύοντας στο Χώρο τα Παραφάρμακα

Το ίδιο ισχύει και για τα συμπληρώματα διατροφής. Αν κάποιος πελάτης θέλει κάτι για τόνωση και ενίσχυση της μνήμης, θα πρέπει να μπορεί να το βρει εύκολα, καθοδηγούμενος από την κατάλληλη διάταξη και σήμανση των προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση, το merchandizing, δηλαδή η τοποθέτηση, η «σκηνοθεσία» και η σήμανση των προϊόντων, θα πρέπει να γίνει με παράλληλη μελέτη του τρόπου αντίληψης των αναγκών του πελάτη, της κουλτούρας και της ψυχολογίας του.

Κατανοούμε, λοιπόν, τη στρατηγική σημασία ορισμένων ενεργειών που επιτρέπουν τη βελτίωση της απόδοσης του χώρου πωλήσεων.

Εξάλλου, είναι γνωστό ότι τελικά υπάρχουν δύο τρόποι για να βελτιώσουμε τον τζίρο μας στον τομέα των παραφαρμάκων:

Α. Είτε κερδίζοντας νέους πελάτες και

Β. Είτε αυξάνοντας το «καλάθι» αγορών των υπαρχόντων πελατών μας.

Θα Πρέπει να Γνωρίζετε ότι:

Η διευκόλυνση της αυτοεξυπηρέτησης των πελατών στο χώρο πωλήσεων των παραφαρμακευτικών προϊόντων είναι στρατηγικής σημασίας. Οδηγεί και στην προσέλευση νέων πελατών και στην αύξηση του μέσου τζίρου πωλήσεων.

Αναδεικνύοντας στο Χώρο τα Παραφάρμακα

Ο σαφής προσδιορισμός μιας κατηγορίας στα ράφι βοηθά παράλληλα και στην καλύτερη εκτίμηση της απόδοσης αυτής της κατηγορίας.

Ο τζίρος μίας κατηγορίας προϊόντων εξαρτάται από την ποικιλία και την ανάδειξη αυτής της κατηγορίας στο χώρο, τον τύπο της πελατείας στη συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή, τον τοπικό ανταγωνισμό με άλλα φαρμακεία ή καταστήματα και το ιστορικό και την εικόνα που έχει το Φαρμακείο.

Η ελκυστικότητα της εμφάνισης, εξωτερικής και εσωτερικής, του φαρμακείου έχει άμεση επιρροή στην προσέλευση πελατείας και στο μέσο τζίρο πωλήσεων.

Σε γενικές γραμμές, το 50% των αγορών από τους πελάτες αποφασίζεται μέσα στο Φαρμακείο.

Δεν χρειάζεται να τρομάζετε με την ιδέα της κλοπής μερικών προϊόντων από τις προθήκες σας! Δεν είναι τόσο σοβαρό. Υπάρχει ένα ανεκτό όριο κλοπής, που στο σύγχρονο εμπόριο το θεωρούν μέρος της απαραίτητης «ανταλλαγής επικοινωνίας» με τον πελάτη!

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.