Η Κατάλληλη Διάταξη των Προϊόντων στο Χώρο του Φαρμακείου

Η σωστή διάταξη των προϊόντων στο χώρο και το merchandizing, επηρεάζουν θετικά τα αποτελέσματα των πωλήσεων.

Η Κατάλληλη Διάταξη των Προϊόντων στο Χώρο του Φαρμακείου

Συνοπτικά ας μείνουμε στα εξής:

Φροντίστε να τοποθετήσετε τις μάρκες και τα προϊόντα που ενδιαφέρουν εμπορικά εσάς αλλά και το είδος της πελατείας σας στα πιο «ζεστά» σημεία του χώρου.

  • Αλλάζετε περιοδικά, μια δύο φορές το χρόνο, μέσα στο χώρο τη διάταξη των προϊόντων και των μαρκών στις ραφιέρες. Το μάτι του πελάτη συνηθίζει να τα βλέπει πάντα εκεί και δεν τα προσέχει τις περισσότερες φορές. Μια αλλαγή θα δημιουργήσει την έκπληξη στη πελατεία σας.
  • Δημιουργήστε κατευθυντήριους πόλους στο μέσον του χώρου πώλησης για να αναγκάζεται ο πελάτης κατά την είσοδο και έξοδο από το φαρμακείο να περνά πιο κοντά από τα εκθετήρια προϊόντων.
  • Αναπτύξτε ειδικούς χώρους προβολών σε γόνδολες ή podium προβολών.
  • Εκμεταλλευτείτε το οπτικό πεδίο πίσω από τον πάγκο εξυπηρέτησης για προβολή προϊόντων συμβουλής και όχι για τις συρταριέρες Φαρμάκων.

Η Κατάλληλη Διάταξη των Προϊόντων στο Χώρο του Φαρμακείου

Τοποθετήστε σημάνσεις στα ράφια με τα προϊόντα για να διευκολύνετε την αναγνωσιμότητα τους από μέρους του πελάτη.

Φροντίστε τον καλό φωτισμό των προϊόντων και την ευχάριστη ατμόσφαιρα του Φαρμακείου σας.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.