Οι Ενέργειες Προβολής στο Φαρμακείο

Πάνω από 50% των αποφάσεων αγοράς λαμβάνονται από τον πελάτη μέσα στο σημείο πώλησης.

Εκμεταλλευτείτε την παραπάνω αλήθεια με μια σειρά προσεγμένων προβολών στο Φαρμακείο σας που θα προσελκύσει τους πελάτες σας.

Η οργάνωση μιας προβολής στο Φαρμακείο έχει πολλούς στόχους: να δημιουργήσει ενδιαφέρον για αγορά, να πρωτοτυπήσει στην πελατεία του, να αυξήσει τη ζήτηση κ.λπ.

Η προβολή μπορεί να είναι είτε εμπορική, με συγκεκριμένα προϊόντα, είτε συμβουλευτική, πάνω σε ένα θέμα πρόληψης υγείας.

Οι Ενέργειες Προβολής στο Φαρμακείο

Πριν πραγματοποιηθεί μία προβολή, θα πρέπει να προσδιορισθούν ο σκοπός και οι στόχοι της σε όλη την ομάδα του Φαρμακείου, ώστε όλοι να συμμετέχουν ενεργά.

Ποιος Είναι ο Στόχος της Προβολής;

• Η αύξηση των πωλήσεων μιας μάρκας ή μιας κατηγορίας προϊόντων;

• Η ενίσχυση της εικόνας της ομάδας του Φαρμακείου μας στη συμβουλή υγείας ή ομορφιάς;

• Η διαφοροποίηση του Φαρμακείου μας από τα άλλα φαρμακεία της περιοχής;

Υπάρχουν Διάφοροι Τύποι Προβολών:

• Η Προβολή Υπηρεσιών

Η προβολή των ξεχωριστών υπηρεσιών του Φαρμακείου, βοηθά στο να γίνει γνωστή μια δράση που αναπτύχθηκε στο φαρμακείο μόνιμα ή περιοδικά.

Τέτοιες δράσεις ή ενέργειες μπορεί να περιλαμβάνουν μια σύμβουλο αισθητικό που κάνει μακιγιάζ ή μια διαιτολόγο που δίνει συμβουλές αδυνατίσματος κατόπιν ραντεβού, την ενοικίαση ιατρικού υλικού (ορθοπεδικού, αμαξιδίων κ.λπ.), την παράδοση φαρμάκων κατ’ οίκον κ.λπ.

• Η Προβολή Σχετικά με ένα Θέμα Πρόληψης Υγείας

Πρόκειται για μια ενέργεια που παρουσιάζει το Φαρμακείο σαν ένα «κατάστημα υγείας», ιδιαίτερα αν η προβολή συνδέεται με μια παγκόσμια ημέρα πάνω σε ένα θέμα υγείας, όπως ο διαβήτης, το άσθμα, το κάπνισμα κ.λπ.

Σε αυτόν τον τύπο προβολής, όλη η ομάδα του Φαρμακείου φροντίζει να μοιράζει ενημερωτικά έντυπα και να προσφέρει συμβουλές πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, προτείνοντας στους πελάτες-ασθενείς προϊόντα και ενέργειες που θα συμβάλουν στην αντιμετώπιση του συγκεκριμένου προβλήματος, όπως για παράδειγμα καθημερινή μέτρηση του σακχάρου με τους μετρητές σακχάρου ή ενημέρωση για προϊόντα κατά του καπνίσματος.

Η κατάλληλη προετοιμασία και η εκπαίδευση της ομάδας του Φαρμακείου στο συγκεκριμένο θέμα προβολής είναι ασφαλώς απαραίτητη.

• Η Εποχική Προβολή

Μια τέτοια προβολή έχει ως στόχο να προωθήσει ένα προϊόν ή μία ομάδα προϊόντων για την καινοτομία τους ή για το ότι ανταποκρίνονται σε μια εποχική ανάγκη.

Για παράδειγμα, τέτοια προϊόντα μπορεί να είναι τα αντιφθειρικά την περίοδο της έναρξης της σχολικής χρονιάς, τα αντιηλιακά την περίοδο της άνοιξης και του καλοκαιριού, τα διαιτητικά ή τα προϊόντα για την κυτταρίτιδα …

• Η Θεματική Προβολή

Το Φαρμακείο μπορεί να επιλέξει, ανάλογα με τον τύπο της πελατείας του, να προβάλει μια πολιτική συμβουλών και προτεινόμενων προϊόντων σχετικά με:

- Τα προβλήματα κουρασμένων ή πρησμένων ποδιών

- Τα προβλήματα άγχους ή αϋπνίας

- Τα προβλήματα βάρους και παχυσαρκίας

- Το πρόβλημα καπνίσματος

Οι Ενέργειες Προβολής στο Φαρμακείο

Οι προβολές στο χώρο του Φαρμακείου καλό θα είναι να προγραμματίζονται και να εναλλάσσονται, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Η ελάχιστη συχνότητα είναι μία κάθε μήνα.

Υπενθυμίζουμε ότι όλες οι προβολές πρέπει να ανακοινώνονται στους πελάτες στη βιτρίνα ή σε κάποιο εμφανές σημείο μέσα στο Φαρμακείο.

Η ομάδα του Φαρμακείου μπορεί να ενημερώνει και προφορικά στους πελάτες.

Για να οργανωθεί σωστά μια προβολή χρειάζεται προετοιμασία απ’ όλη την ομάδα και για να αποδώσει σωστά χρειάζεται καθοδήγηση και κινητοποίηση των ατόμων της ομάδας που θα είναι κυρίως υπεύθυνα για την προβολή.

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.