Merchandising για τα Προϊόντα Αδυνατίσματος

Το φαρμακείο είναι ένας χώρος που ασχολείται εδώ και πολλά χρόνια με τα προϊόντα αδυνατίσματος.

Η ειδική προβολή τους στο χώρο και η επικοινωνία τους με τον πελάτη χρήζει ιδιαίτερης προσοχής και αξίζει να δούμε μαζί μερικά μυστικά της.

Η οργάνωση της προβολής των προϊόντων για το αδυνάτισμα είναι πρωταρχικής σημασίας και πρέπει να γίνει σε εμφανές σημείο στο χώρο πώλησης, αλλά και στη βιτρίνα και γιατί όχι και στον πάγκο εξυπηρέτησης.

Αν δεν είναι σε εμφανές σημείο δεν πωλούνται εύκολα.

• Βάλτε τα προϊόντα που θέλετε να προβάλλεται στο πάνω σημείο μια γόνδολας προβολής κοντά στο ταμείο, εκεί που περιμένουν στην αναμονή ή μπροστά στην είσοδο μόλις μπαίνουν στο φαρμακείο και

• Εκθέστε τα προϊόντα από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούλιο.

Επιλογή Προϊόντων

• Άσκοπο να προτείνετε όλο αυτό το διάστημα όλες τις μάρκες που διαθέτετε μαζί,

• Ρωτήστε και μάθετε αν υπάρχει πρόγραμμα διαφήμισης σε ποια προϊόντα και ποια χρονική περίοδο, έτσι ώστε να συντονίσετε την προβολή σας στο φαρμακείο,

• Επιλέξτε όχι πάνω από 3-4 μάρκες στο πάνω μέρος της γόνδολας, αυτές που θέλετε εσείς να προωθήστε καλύτερα,

• Προτιμείστε μάρκες με μεγάλη φήμη και αξιοπιστία, αλλά παράλληλα προβάλετε και τις καινοτομίες και

• Συνδυάστε μάρκες δερματολογικές, με μάρκες premium, φυτικές ή καταναλωτικές από τις πιο γνωστές.

Φροντίστε τη Συμπληρωματική σας Πρόταση

• Συνδυάστε στο έπιπλο προβολής δίπλα ή κάτω από τις κρέμες αδυνατίσματος, τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής και τα υποκατάστατα γεύματος (κυρίως σνακ).

Επιμεληθείτε τις Εμπορικές σας Προσφορές

• Κάντε μια δελεαστική τιμή χωρίς φυσικά να δείχνετε ότι ξεπουλάτε,

• Από τις ενδιαφέρουσες εκπτώσεις στη χονδρική τιμή που σας δίνουν οι εταιρείες, μπορείτε να δώσετε ένα μέρος στον πελάτη σας για να τον δελεάσετε,

• Πουλήστε 2 κρέμες μαζί ή μια κρέμα και ένα συμπλήρωμα σε μια καλύτερη τιμή για μια πλήρη αγωγή και

• Αλλά και η προσφορά ενός δώρου χρηστικού ή σε προϊόν πάντα διεγείρει την επιθυμία για αγορά.

Μην Αμελείστε τα Μηνύματα και τη Σήμανση

• Γράψτε το μήνυμα σας στο σημείο προβολής με μεγάλα γράμματα και δελεαστικά χρώματα "Θέλω να είμαι αδύνατη!", "Προσέχω το σώμα μου", κ.α.

Χρησιμοποιούμε το α’ ενικό πρόσωπο ώστε ο πελάτης να οικειοποιείτε πιο εύκολα το μήνυμα μας διότι αντανακλά τις δικές του σκέψεις.

• Βάλτε σημάνσεις (δείκτες ραφιών) στις διάφορες υποκατηγορίες των προϊόντων που εκθέτετε σύμφωνα με τη δράση τους.

Φροντίστε τη Βιτρίνα σας

Είναι η κατάλληλη εποχή για να δημιουργήσουμε στην κεντρική μας βιτρίνα ένα θέμα σχετικό με τα αδυνατιστικά προϊόντα που διαθέτουμε, είτε χρησιμοποιώντας τα θέματα που μας προσφέρουν οι μεγάλες εταιρίες του χώρου, είτε δημιουργώντας με φαντασία και μεράκι την δική μας βιτρίνα –στο εμπόριο υπάρχουν πολλά μαγαζιά διακόσμησης τα οποία μπορούν να μας προμηθεύσουν με τα κατάλληλα υλικά-.

Φροντίσουμε το μήνυμα στη βιτρίνα μας να είναι σοβαρό και όχι υπερβολικό.

Ορισμένες προτάσεις μηνυμάτων στη βιτρίνα:

"Τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι, ποια μέθοδο αδυνατίσματος θα επιλέξετε;
Το φαρμακείο μας έχει τις κατάλληλες λύσεις για σας!"

"Για να χάστε τα κιλά σας σταδιακά και ομοιόμορφα, ζητείστε τη συμβουλή μας!"

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.