Αξιοποιήστε τις Προβολές

Εφόσον έχουμε καθορίσει τις τιμές, αυτό που μένει είναι να τις επικοινωνήσουμε στους πελάτες μας. Και αυτό το σημείο χρειάζεται εμπειρία στην επικοινωνία.

Οι χαμηλές τιμές δεν έχουν αξία αν δεν τις προβάλουμε σωστά.

Έννοιες όπως "υπηρεσία", "πληροφόρηση", "ευχαρίστηση" κατά τη διάρκεια των αγορών, ενισχύουν την ικανοποίηση του πελάτη.

Αξιοποιήστε τις Προβολές

Επίσης, χωρίς την εμφανή θέση των προϊόντων στο ράφι, και χωρίς την ξεκάθαρη ανακοίνωση της χαμηλής τιμής για το προϊόν, ο πελάτης δεν θα έχει την αίσθηση ότι πρόκειται για μια ελκυστική πρόταση.

Παράλληλα η έννοια της τιμής πρέπει να συνδέεται με την κατάλληλη προβολή στο σημείο πώλησης. Σημαντικό είναι να αναδείξουμε τα προϊόντα σε προσφορά, δημιουργώντας έναν μεγάλο όγκο τεμαχίων, σε ένα σημείο πολύ εμφανές και σε ένα έπιπλο ειδικό για προβολές.

Εκείνο που συνιστούν οι ειδικοί είναι να μην έχουμε συνέχεια τις ίδιες προσφορές.

Έτσι μπορούμε κάθε μήνα να επιλέγουμε τέσσερα ή πέντε προϊόντα που ζητούνται πολύ και έχουν και μια σχέση με την εποχή, για να δημιουργήσουμε μια προβολή. Σε αυτά τα προϊόντα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον 10-15% κάτω από τις προτεινόμενες τιμές τις αγοράς.

Μην Aμελήσετε την Eμφανή Σήμανση

Με στόχο η χαμηλή τιμή να γίνεται άμεσα αντιληπτή από τον πελάτη, θα πρέπει να δραστηριοποιηθούμε σε όλους τους τομείς του merchandising.

Πρέπει να φροντίσουμε να υπάρχουν ράφια και άλλα έπιπλα ειδικά για τις προβολές. Η σήμανση της προσφοράς πρέπει να γίνεται εύκολα αντιληπτή με μια γρήγορη ματιά του πελάτη στο χώρο.

Αξιοποιήστε τις Προβολές

Προτείνουμε λοιπόν μια καρτολίνα σε ένα χρώμα χαρτιού που να είναι ελκυστικό (κίτρινο ή πράσινο ή κόκκινο), που θα αναγράφει την αρχική τιμή με μια μπάρα που τη διαγράφει και από κάτω με τη νέα τιμή μαζί με ένα σλόγκαν που πουλάει.

Οι προσφορές του τύπου "σε κάθε προϊόν, το δεύτερο στη μισή τιμή" λειτουργούν επίσης πολύ καλά.

Σλόγκαν που Πουλάνε
Το προϊόν Χ στην εξαιρετική τιμή των Ψ ευρώ.....
Το προϊόν Χ σε ειδική τιμή γνωριμίας
Έχετε κέρδος Χ ευρώ στην αγορά του προϊόντος

PHARMACY management ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ e-Learning

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.