Προβολή των Προϊόντων Τριχόπτωσης στο Φαρμακείο

Τα προβλήματα των μαλλιών και του τριχωτού της κεφαλής αποτελούν πολύ συχνές περιπτώσεις συμβουλής στο Φαρμακείο.

Ιδιαίτερα για την τριχόπτωση ο πρώτος επιστήμονας υγείας στον οποίο καταφεύγει ο ασθενής είναι ο Φαρμακοποιός του, για αυτό και η αγορά των προϊόντων για την τριχόπτωση επικεντρώνεται σε αυτό το κανάλι.

Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να κάνετε στο Φαρμακείο για να προωθήσετε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα προϊόντα αυτά.

Ελκυστικό Merchandizing

Ιδιαίτερα τώρα τον Σεπτέμβριο, δημιουργήστε μια ιδιαίτερη προβολή με τα προϊόντα για την τριχόπτωση στο χώρο του φαρμακοπωλείου σας και μάλιστα στο πλέον ζεστό σημείο, εκεί που περνά ο περισσότερος κόσμος.

Προβολή των Προϊόντων Τριχόπτωσης στο Φαρμακείο

Σε μια γόνδολα προβολής τοποθετήστε όλα τα προϊόντα που διαθέτετε για την τριχόπτωση ανά κατηγορία ανάγκης και βάλτε την κατάλληλη σήμανση: «Εποχιακή τριχόπτωση», «Έντονη κληρονομική τριχόπτωση», «Υγιεινή του τριχωτού», «Συμπλήρωση της διατροφής».

Φροντίστε τα προϊόντα αυτά να τα εκθέσετε στο πάνω μέρος της γόνδολας προβολής, στο ύψος των ματιών και να βάλετε μια καρτολίνα με ένα κεντρικό μήνυμα «ΠΕΦΤΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΑΣ; ΖΗΤΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΜΑΣ»

«Παίξτε» με τη Συμπληρωματική Πώληση

Η ιδέα είναι να προτείνετε στον πελάτη σας μια σειρά από προϊόντα που θα φροντίσουν ολοκληρωμένα το πρόβλημά του και θα μπορέσουν να ικανοποιήσουν τις ξεχωριστές ανάγκες του.

Γενικά, πριν κάνετε τη πρότασή σας είναι σημαντικό να συζητάτε με τον πελάτη σας. Θα πρέπει να γνωρίζετε που οφείλεται η τριχόπτωση.

Είναι λόγω άγχους ή λόγω μιας εγκυμοσύνης;

Μήπως είναι κληρονομική;

Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να παραπέμψετε στον ειδικό δερματολόγο.

Προβολή των Προϊόντων Τριχόπτωσης στο Φαρμακείο

Ανάλογα με τα αίτια μπορείτε να προτείνετε το κατάλληλο προϊόν.

Η συμβουλή σας θα πρέπει να ολοκληρωθεί με συμβουλές πρόληψης, όπως είναι η καλή διατροφή, ο ποιοτικός ύπνος, η μείωση του στρες, κ.α.

Θα πρέπει επίσης να ενημερώσετε τον πελάτη σας αναφορικά με τη διάρκεια της θεραπείας που θα του προτείνετε.

Ο μέσος χρόνος που απαιτείται για να υπάρξουν αποτελέσματα από τη χρήση κάποιου προϊόντος είναι περίπου δύο με τρεις μήνες, γεγονός που σας βοηθάει να διατηρήσετε την πιστότητα των πελατών σας.

Κατεβάστε τώρα το Application!

Με την περιήγησή σας στο pharmamanage.gr αποδέχεστε την χρήση cookies.